Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

hahahaha! @dov ik lach m ook hard uit hoor! hij wilde wat groters, wilde een Mercedes maar wilde niet klauwen met bijtelling betalen. is een E320CDI uit Zwitserland geworden! van de eerste eigenaar en echt, eerlijk is eerlijk, in NIEUWstaat!

mohh is gewoon een downgrade als je het mij vraagt, ook niet bepaald representatief misschien 15 jaar terug wel maar nu zeker niet
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
185.824 km, haalt nog steeds de 170 en het dak is nog altijd waterdicht...
De blauwe polo van mij en mn maat heeft 270.000 gelopen (zelfde als die van jou) maar die lup niet zo hard meer met 8 kromme klepjes...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Vorige week in Kroatië de 200.000 overgereden. Binnenkort de riemen + waterpomp laten vervangen. Mijn Lupo 3L heb ik zelf van 243.xxx naar 415.xxx gereden... Ik hoop dat de Polo zulke kilometerstanden ook haalt! Ik ben er zeer tevreden mee, we hebben 5000km in 2 weken gereden zonder centje pijn (ook 160+ op de autobahn) Hij mag nog even blijven ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
2049, woensdag is ie 4 weken oud. Ben ondertussen veranderd van werkgever. Moest eerst minimaal 57km per dag reizen en nu nog maar zo'n 7km. Zal vanaf nu niet zo hard meer gaan gelukkig. :)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!