Makkelijk geld verdienen voor die gasten, kan me niet voorstellen dat de auto erg vies is na 3 weken Stick Out Tongue

In mijn geval, mijn vorige auto was na 3 weken niet zwart maar grijs van het stof en zand. Onverharde parkeerplaats op het werk met zand van de duinen en grind. Als het droog is veel stof van rijdende auto's en als het nat is veel modder en blubber..
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
In mijn geval, mijn vorige auto was na 3 weken niet zwart maar grijs van het stof en zand. Onverharde parkeerplaats op het werk met zand van de duinen en grind. Als het droog is veel stof van rijdende auto's en als het nat is veel modder en blubber..
Moet zeggen dat ik eerst echt heel veel last had van nieuwbouw zand en stof, gelukkig is dat nu minder. Toen was het echt vaak wassen haha.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!