Hoe ver Heeft jouw Polo jou Gebracht?

Met de Polo nog maar tot de Elzas/Vogezen (Franse deel) afgelopen zomer en voor komende zomer staat Zuid Kroatië op de planning.

Wel ben ik een echte autovakantieganger en heb in mijn Lupo allerlei trips gemaakt o.a. naar Italië, Kroatië, Tsjechië, van minimaal 2500km totaal. Mijn mooiste reis ooit was naar de Noordkaap voor 3FM Serious Request in de Lupo. We hebben daar 7700km in 14 dagen afgelegd.

denk je dat een 1.2tdi 1/30 haalbaar is... max 1/19.

Is dat dan bepakt en bezakt naar Oekraïne? Of is dat dagelijks gebruik?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Met de Polo nog maar tot de Elzas/Vogezen (Franse deel) afgelopen zomer en voor komende zomer staat Zuid Kroatië op de planning.

Wel ben ik een echte autovakantieganger en heb in mijn Lupo allerlei trips gemaakt o.a. naar Italië, Kroatië, Tsjechië, van minimaal 2500km totaal. Mijn mooiste reis ooit was naar de Noordkaap voor 3FM Serious Request in de Lupo. We hebben daar 7700km in 14 dagen afgelegd.



Is dat dan bepakt en bezakt naar Oekraïne? Of is dat dagelijks gebruik?
Wow gaaf hoor de noordkaap!
Staat zeker nog op me lijstje!
Het verbruik is bij dagelijks gebruik!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Wow gaaf hoor de noordkaap!
Staat zeker nog op me lijstje!
Het verbruik is bij dagelijks gebruik!

Ja, de Noordkaap Challenge was heel tof! Ik denk er nog vaak aan terug. zie hier globaal ons avontuur; https://teamarcticdonkeys.reislogger.nl/

Vanwaar Oekraïne trouwens? Heb je daar familie wonen?

En 1 op 19... ik haal 1 op 22... Rijd je op 17 inch? Of hou je wel van stevig doorrijden? Ik rij nauwelijks sneller dan 110 km/h, daarnaast bestaat de helft van mijn vaste traject uit 80 km/h wegen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ja, de Noordkaap Challenge was heel tof! Ik denk er nog vaak aan terug. zie hier globaal ons avontuur; https://teamarcticdonkeys.reislogger.nl/

Vanwaar Oekraïne trouwens? Heb je daar familie wonen?

En 1 op 19... ik haal 1 op 22... Rijd je op 17 inch? Of hou je wel van stevig doorrijden? Ik rij nauwelijks sneller dan 110 km/h, daarnaast bestaat de helft van mijn vaste traject uit 80 km/h wegen.
ja heb daar vrienden en familie. Ik rij best stevig door (als dat kan met een 1.2 tdi;)).
nee rij gewoon op 15 inch. hou van comfort.
ga je avontuur zo ff lezen. wel leuk!:)
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Met de Polo nog maar tot de Elzas/Vogezen (Franse deel) afgelopen zomer en voor komende zomer staat Zuid Kroatië op de planning.

Wel ben ik een echte autovakantieganger en heb in mijn Lupo allerlei trips gemaakt o.a. naar Italië, Kroatië, Tsjechië, van minimaal 2500km totaal. Mijn mooiste reis ooit was naar de Noordkaap voor 3FM Serious Request in de Lupo. We hebben daar 7700km in 14 dagen afgelegd.



Is dat dan bepakt en bezakt naar Oekraïne? Of is dat dagelijks gebruik?
Gaaf, welke plaats in zuid kroatië ga je heen dit jaar?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Heb vorig jaar april ongeveer 2700 KM gereden verspreid over 12 dagen. Door NL, Duitsland, België, Frankrijk. Verste was Parijs.

Max 350 km per keer.

1 op 22 haal ik wel met zo ~ 100 km/h. Maar als het even kan knal ik hem wel op 140 teller/130 GPS. En dan hangt het erg af van de wind, 1 op 16 met wind tegen en 1 op 20 met wind mee door de bank genomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!