Hoe tevreden ben jij over je eigen dealer?

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Spritmonitor.de
1,177
328
165
Wellicht leuk eens te kijken hoe tevreden Polo bezitters zijn over hun eigen dealer.
Zonder naam en toenaam of discussie. Gewoon een cijfer geven, meer niet.

Denk hierbij aan alle aspecten en geef dan een totaal oordeel.

Aspecten:

  • Afhandeling van problemen (do things first time right)
  • Klantvriendelijkheid
  • Levertijd(en)
  • Prijs/kwaliteit van het geleverde (werk)
  • Service gerichtheid
  • Snelheid waarmee problemen opgelost worden
  • Technische kennis

Beoordeling:
  1. Zeer ontevreden *
  2. Ontevreden **
  3. Neutraal ***
  4. Tevreden ****
  5. Zeer tevreden *****
 
Een cijfer zegt niet zoveel.
Misschien handig om je de genoemde aspecten te gebruiken voor een goede onderbouwing.
Wat voor jou een 5 is, is voor mij misschien wel een 6, of een 4... ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
Een cijfer zegt niet zoveel.
Misschien handig om je de genoemde aspecten te gebruiken voor een goede onderbouwing.
Wat voor jou een 5 is, is voor mij misschien wel een 6, of een 4... ;)
Aspecten zeggen ook niet alles ....
Voor de een is het aanvaardbaar dat een auto een week bij de dealer staat, voor een ander niet.
 
Een cijfer zegt niet zoveel.
Misschien handig om je de genoemde aspecten te gebruiken voor een goede onderbouwing.
Wat voor jou een 5 is, is voor mij misschien wel een 6, of een 4... ;)
Ho ho, een 6 kan niet hè..........:mrgreen:

Ik zou mijn dealer wel willen beoordelen met een 5, ik kan geen reden bedenken om een lager cijfer te geven. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
5. Al jaren klant, eerst voor onderhoud aan de leasewagen, en daarna bij aankoop en onderhoud van mijn huidige auto. Ja, alles is duur, maar dat weet je als je aan auto's begint. De keer dat mijn auto me heeft laten staan hebben ze alles kosteloos (inclusief vervangende wagen voor een x aantal dagen) en netjes afgehandeld. Bij iedere keer dat ik binnenkom een netjes 'hallo' van de receptionist(e), iedere medewerker die langsloopt zegt netjes hallo. Een aantal kennen me, omdat ik er vaker kom en dan wordt er even een praatje gemaakt. Er wordt ruim de tijd gemaakt om de dingen van je auto te bespreken wanneer je hem binnenbrengt voor onderhoud (wordt echt makkelijk 10 minuten voor uitgetrokken) en als je hem komt afhalen wordt altijd heel netjes aangegeven wat er allemaal gedaan is. Nogmaals, onderhoud is duur, maar je hebt wel het gevoel dat ze weten waar ze mee bezig zijn, en dat is toch erg prettig.

Ps. toen ik voor het eerst voor de Polo ging kijken bij de dealer kwam ik binnenlopen in een korte broek, t-shirt, en toch werd er uitgebreid tijd genomen om een offerte te maken etc. Het is dus niet dat ze denken dat ik geen auto zou kopen.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
3.
+ Aardig, snel, koffie is lekker.
- Communicatie is wat minder, gevraagde aanpassingen worden vergeten of beloofd en kunnen dan ineens niet meer. Bijv. motorkap stellen. Kwam beetje scheef uit de fabriek. Heb meerdere malen gevraagd deze te stellen, de ene keer kon het en toen niet en nu zeggen ze steeds dat ze langs de spuiter/schade hersteller moeten om dit te doen.
 
Ben uiterst tevreden over mijn Dealer ,

Me vader kwam er al jaren om ze Audi te kopen , en raadde mij aan om naar die Dealer te gaan in Noordwijk .
Erg vriendelijk geholpen hoe het verlopen is met de auto kopen en proefrit is gewoon goed kan er niks op aanmerken.

Ben vorige week nog gebeld door de Verkoper van Kamsteeg en vroeg hoe het was met mij en of ik nog tevreden ben met mijn auto of alles naar wens is .
Krijg echter ook nog een Volkswagen Spaarpot van ze :rolleyes:
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Ik kan me voorstellen dat je het wat kort door de bocht vind dat ik de dealer een 1 geef. Ik heb meer ervaring en ik vind vooral het uurloon te hoog. 100 euro per uur vind ik veel: voor het monteren van een trekhaak 3,5 uur ben ik dus 350 euro kwijt. Een universele garage vraagt 180 euro, dus daar laat ik het monteren.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!