Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kiaratje zei:Hahaha, steek het maar weer op de vrouwtjes ja! Zonder ons zou het ook iets zijn hoor....
Normaal zal het idd moeten lukken door gewoon het geluid van je gps uit te zetten. Ik rijd altijd zonder geluid met mijn gps...
ghehehe, staat wel in je boekje hoe je dat uit kunt zettenThijsVer zei:....
Hoe dan?
Ik kan op mijn RNS 310 het geluid niet uitzetten alleen maar zacht tot standje 6 of zoiets.
Heel vervelend .
Ik zou best wel graag weten hoe ik haar dus helemaal kan laten zwijgen.
Overigens ook bizar dat je in het nederlandese taalgebied alleen maar voor een belgische stem kan kiezen
...
hahaha, ik heb het ook niet over de vrouwen hoor :lol: (ik ben dol op vrouwenKiaratje zei:Hahaha, steek het maar weer op de vrouwtjes ja! Zonder ons zou het ook iets zijn hoor....
Gewoonjan zei:ghehehe, staat wel in je boekje hoe je dat uit kunt zettenThijsVer zei:....
Hoe dan?
Ik kan op mijn RNS 310 het geluid niet uitzetten alleen maar zacht tot standje 6 of zoiets.
Heel vervelend .
Ik zou best wel graag weten hoe ik haar dus helemaal kan laten zwijgen.
Overigens ook bizar dat je in het nederlandese taalgebied alleen maar voor een belgische stem kan kiezen
...
maaaaar, om je een directe oplossing te geven:
-op de knop 'setup' drukken (dus niet vast houden)
-naar het menu 'volumes' gaan
- iets van stemvolume of gps??? in ieder geval zou het zich vanaf daar moeten wijzen
btw ik doe dit even snel uit m'n hoofd dus als ik iets verkeerd heb moet je 't nog maar even vragen, zal ik even in m'n polo stappen
oh en voor een andere stem heb ik idd ook nog geen oplossing gevonden.
Misschien dat de dealer hier iets meer vanaf weet?
achjah ik rijd al weer een tijdje zonder stem en na een tijdje wen je hier best goed aan![]()
en? al succes?ThijsVer zei:...
Ga even kijken of en hoe dat werkt.
Kan me niet goed herinneren waar/of/hoe dat in de handleiding stond
Heb die echt helemaal (ja echt) gelezen maar kan me dus niet meer goed herinneren.
Laat het even weten als ik er achter ben.
Het is nu zo dat tijdens navigatie ik niet zachter kan dan 6
Als je hem alleen maar uit kan zetten voordat je een route invoert lijkt me dat dus nogal suf
Gewoonjan zei:en? al succes?
maar het is trouwens niet vreemd dat je het weer vergeet ookal lees je het hele boekje, is ook in een keer een grote hoeveelheid info die over je heen komt
ik ben meer van het omgekeerde type, zonder boekje aan de slag gaan en als je er niet uitkomt toch maar even het boekje raadplegen :lol:
Hahahaha, de wereld op z'n kop XDcitroene zei:en op mijn rns 510 kan ik geen vlaamse stem nemen :?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.