Hi, ik zal me ook even voorstellen.....

Hi, ik ben Ziepie en woon in Limburg.
Een dikke maand geleden heb ik met pijn in mijn hart afscheid genomen van mijn oude polo, een dieseltje van 1997 die inmiddels klonk als een traktor en al 408.000 km op de teller had staan. Toen ik deze mooie polo te koop zag staan, kon ik niet laten, wat een stoer autootje, een Polo Cross 1.9 TDI en een knallende oranje kleur. Die kleur is ook gemakkelijk met parkeren, ik ben hem nooit meer kwijt Stick Out TongueBig Grin.
Ik ben geen automonteur en ook geen hobby monteur, olie peilen en bijvullen dat gaat nog wel, maar meer kan ik er niet van, gelukkig ken ik wel iemand heel goed die me af en toe helpt. Omdat ik een onderdeel voor mijn auto aan het zoeken was kwam dit forum tegen.
Mijn complimenten voor de mooie uitvoeringen van jullie auto's zeg! En de foto's die jullie erbij gezet hebben.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik af en toe eens wat vraag?
Hier is een foto van mijn Polo met racestuurtje, schuif-kanteldak en al :mrgreen:, ik ben er heel blij mee en in vergelijking met mijn oude Polo rijdt die rustig, trekt heel lekker pittig op en is zo luxe in vergeliking met mijn oude auto, ben er helemaal blij mee!
_VWcrossFoto-3.jpg

groeten Ziepie
 
Volkswagen  Polo Cross 9N 2006  1.9TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!