Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ff kut!!!
Mag ik de heren moderatoren, beheerders nogmaals verzoeken, De garage aan te passen?
Deze is nog steeds zichtbaar voor niet leden, zo maak je het de dieven wel heel makkelijk om uit te zoeken!!!!!!!
Mijn garage heb ik uitgeschakeld hiervoor, hoop op jullie medewerking!!!!!!
ik wil hier niemand mee kwetsen fzo, maar zou een stuurslot dit kunnen vermijden hebben? Anders is het mss geen slecht idee om er eentje aan te schaffen voor de nieuwere polo's hier.
Dat is ff kut!!!
Mag ik de heren moderatoren, beheerders nogmaals verzoeken, De garage aan te passen?
Deze is nog steeds zichtbaar voor niet leden, zo maak je het de dieven wel heel makkelijk om uit te zoeken!!!!!!!
Mijn garage heb ik uitgeschakeld hiervoor, hoop op jullie medewerking!!!!!!
Daar hebben ze weer jammers voor, dan kan er geen signaal verstuurd worden.De beste beveiliging in mijn ogen is een gps systeem met internet die permanent aan je batterij hangt ergens verstopt.. zodat je op elk moment kan raadplegen waar je auto zich bevindt. Ja dat 3g abbonementje kost je misschien 20 euro per maand ofzo, maar denk dat dat het wel waard is moest je dit ooit voorhebben.
Daar hebben ze weer jammers voor, dan kan er geen signaal verstuurd worden.
Pardon, dat vind ik een nogal zwak antwoord Starsky, kleine moeite om de garage dicht te spijkeren...
Niet negatief bedoeld hoor, probeer alleen maar mee te denken voor deze geweldige site, die hard groeit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.