Het huisdierentopic! Part one....

De overburen hebben een of andere vuilnisbakras hond en die komt 2 x in de week bij ons thuis donderdag en vrijdagmiddag. Is een harstikke leuk beestje. Super sloom en lui tenzij je wilt spelen met zn balletje :)
 
Dit is die van mij :)

FotoZWXZNZRLD-1.jpg
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
vandaag eerste bewoners voor het aquarium gehaald, mooiste die ik kon vinden :) Beetje een kruising van alles geloof ik, Hebben strepen, luipaardstippen en rode vinnen :cool: Zijn nu nog een paar cm groot dus kan ik ze mooi zien opgroeien. Zijn super nieuwegierig en zelfs een bewegend plantje vinden ze fascinerend :lol:

sam0478z-1.jpg

sam0474x-1.jpg

SAM_0483.jpg


Hun onderkomen, planten ook op de groei gekocht, in het midden staat een lelie die helemaal tot boven groeid en voor flink wat beschutting gaat zorgen, en aan de zijkanten staan ook planten die aardig aan de maat worden.
SAM_0484.jpg
 
ja en nee, nieuwe aquaria zijn peperduur, maar deze heb ik van marktplaats incl meubel, 2 filters, luchtpomp, verwarmingselement en slangen gehaald voor €80 :) Je moet het net treffen denk ik.
Alleen het zijn veel kleine dingetjes. Een klemmetje hier, thermometertje daar, etc etc en dat loopt heel even op, maar dat zijn eenmalige dingen.
Grint was wel duur! €140! maar dat was te danken aan 91 euro aan parkeerboete :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!