Het huisdierentopic! Part one....

nadeel van cycliden is dat ze zo makkelijk voortplanten.. heb ik slechte ervaringen mee haha
Heb vroeger Rode Acara's gehad in een bakje van 60 cm (wist ik toen veel, had ze ook maar gekregen als jonkies..) maar dat bleken dus zo'n beetje de aggressiefste vissen van die familie te zijn :evil: Toen die ook nog eens kleintjes kregen was het helemaal raak!

Hele mooie vissen, maar wil niet opnieuw een overvol slachtveld :oops:
 
Ha ha leuk dit draadje, deze is van mij een Franse Bull met a.d.h.d.

En ja slaapt heerlijk op de achterbank van de Polo.

PICT00671-1.jpg


IMAG0217-1.jpg
 
@polodave:
ja degene die ik wil zijn muilbroeders(eerst neemt het vrouwtje de eieren in de mond, als de eitjes uitkomen neemt het mannetje de taken deels-over) als je een broedkoppel krijgt heb je idd kans op kleintjes.
heb nu dwerg-cichlide zitten die leggen hun eitjes op stenen snachts zien ze geen drol en dan komen de nachtjagers en foetsie weg die hap.
heb ook appelslakken zitten, vonden elkaar ook wel leuk had ik in ene plusminus 200 slakken
 
Ff een poging wagen om ook 's plaatjes van mijn kattebeesten te posten...De cyperse is een huis-tuin en keukenkat en heet Syltsje. De Bluepoint Siamees heet Tinus en op de laatste foto zit OK Lilac en hij heet Sjingo. Ik moet nog een foto posten van de laatste kat en de Benjamin van het stel.
Syltsje.jpgTinus.jpg17042011022.jpg
 
En dit is de laatste van het stel (onze Bradybunch) de Benjamin dus en hij heet Gino Op de laatste foto ligt hij in de zonnechill stand. Ik zou er spontaan rugpijn van krijgen, maar zo ligt hij heerlijk!.
05052011027.jpg17042011020.jpg
 
Wat een prachtige Sia! Heb je nog meer Siamezen of andere poezebeesten? Dit ras staat er nl. om bekend dat ze slecht alleen kunnen zijn...

Nope alleen deze. Kunnen best alleen zijn hoor, dan gaan ze juist heel erg hechten aan "de baas". Heb je er meerdere dan zijn ze erg aan elkaar gehecht en kijken ze minder om naar het baasje. :)

Zien er goed uit Polootje!
 
Ik heb ook een aquarium van 80 x 40 x 40. Er zit een grote mix van vissen in. Ik heb 2 maanvissen, 2 regenboogzalmen, 2 zoetwaterhaaitjes, 3 glasmeervallen, 3 pleko's en nog 5 barbeeltjes erin zitten. Ik weet, het is wat veel, maar zo lang het goed gaat ben ik blij :eek:)
 
@ roy78:
Ben je nou helemaal?, je gaat een leeuw toch ook niet in een hondenbench doen?
Ohnee wacht dit is een normaal vriendelijk forum!
Maja mijn mening is: ook zolang het gaat gaat het!
En stiekem ook hoe voller hoe beter haha
 
Nope alleen deze. Kunnen best alleen zijn hoor, dan gaan ze juist heel erg hechten aan "de baas". Heb je er meerdere dan zijn ze erg aan elkaar gehecht en kijken ze minder om naar het baasje. :)

Zien er goed uit Polootje!

Dank je WJs! We doen ons best.
Nou....over dat meer hechten aan de "baas" ben ik toch niet helemaal met je eens hoor. De 2 OK's en de Siamees zijn toch echt heel erg aan ons gehecht, ze liggen heel vaak bij mij of mijn man op schoot en ook gezellig bij ons op bed. Wij vinden het juist leuk dat ze vaak in-op-over en doorelkaar liggen, dat zie je heel vaak bij dit ras. Heeft jouw Sia ook vaak commentaar? ;)
 
Ja heel de dag door... miauwmiauw.. Moet overal met d'r neus boven op. Is er een deur dicht en ik ben d'r bezig dan zit ze er netzolang voor te bleren tot die open gaat. Als de zonnestralen door de pui door komen dan gaat ze ervoor zitten mauwen want dan moet de stoel in de zon worden gezet zodat ze daar in kan liggen. Zulk soort dingen. hehe
 
@WJs...komt zéér bekend voor! Ook nu zit de Sia voor de deur te moepen dat ie naar binnen wil en uiteraard op schoot, zodat ik straks met doorgelegen benen op de bank zit. En de zon...jaaaa...dat is echt dé favo van ze...(eigenlijk van elke kat) kijk maar naar de foto's van de lilac en de havanna OK...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!