iichel
Exclusive lid
Ja hoor dat is 'droog'.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe je tegenwoordig nog inbouwklusjes van anderen aannemen?als je het zeker wilt weten moet je de schema's erbij pakken voordat je stoelverwarming op je gordelslot zet
Is niet meer nodig thanks! ben naar een auto demontage bedrijf gereden en een ruime stuk eruit geknipt en vervangen. Had een ruime tijd steeds de melding dat de oliepeilsensor niet goed zou zijn 2 maal vervangen kreeg de melding weer, vandaag een zwaai aan de kabel gegeven en direct kwam de melding, conclusie getrokken dat het aan de kabel lag en kabel vervangen en opgelost.
Ik heb mijn roetfilter ook wel eens laten verwijderen uit een opel corsa omdat deze na 1 jaar al scheurtjes vertoonde en vol bleef zitten.Je zou het roetfilter leeg kunnen halen (of een downpipe plaatsen) en de EGR verwijderen. De motor zou daardoor inderdaad iets beter kunnen lopen, vooral door de lagere tegendruk.
Het is alleen wel een behoorlijke ingreep. Je bent dan niet alleen met de uitlaat bezig, maar ook met de EGR en uiteindelijk zul je de motor opnieuw moeten laten chippen als je er daadwerkelijk meer performance uit wilt halen.
Persoonlijk zou ik het alleen doen als je nog van plan bent om de auto langere tijd te houden. Anders denk ik dat het economisch gezien niet echt verantwoord is voor wat je ervoor terugkrijgt.
Ik zou zoiets pas doen als het echt defect is (of als je dat voor wilt zijn)
Ik heb het toen met 280.000 km bij mijn polo 1.6 tdi gedaan, vriend van mij rijd hem nu nog met 480,000 km
dat maakte toen ietsje verschil in lage toeren, liep iets soepeler. wat voor verschil het gaat maken bij een 1.2 durf ik niet te zeggen.
Oke, dus met geld kan je het milieu afkopen..............hmmmmmmmm. Klinkt logischJe kunt het roetfilter ook afmelden als je niet door de deeltjesteller komt en het 'afkopen' met iets meer wegenbelasting.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.