Het grote 'kleine vragen' topic

Ben voor mijn Polo 2012 Highline op zoek naar nieuwe naafdoppen voor mijn 15" velgen. Ik zie diverse maten online maar wat is de correcte? Heeft iemand de maat of kan mij uitleggen hoe je deze correct opmeet?

Volkswagen  Polo 6R 
Weet iemand het verschil tussen de 6R0412331D en 6R0412331C? Volgens internet zou de D versie van de WRC zijn en ca. 10 lager uitkomen? Maar weet niet of dit juist is, vind het zonde het te bestellen als het geen verschil maakt…

Volkswagen  Polo 6R 
Zover kwam ik ook, maar komt ie dan lager uit dan de C variant?
En minstens zo belangrijk, kan ie op een 1.2 TSI 105 pk? Als ik de foto’s bekijk zie ik namelijk geen verschillen :sweatsmile:

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb momenteel de verlaagde versie van Powerflex maar die kraken wel een met dit koude weer.
Dacht als ik originele kan plaatsen die een gelijke hoogte hebben als de Powerflex ben ik van het gekraak af :grin:
Anders maar smeren tegen het kraken...

Volkswagen  Polo 6R 
Bij het vervangen van de dempers (en rubbers) van mijn Polo had ik de verkeerde rubbers besteld, die waren namelijk anders dan origineel en zouden ervoor zorgen dat de auto hoger kwam te staan aldus de garage.

https://www.autodoc.nl/sachs/1229638 Deze had ik besteld en die waren dus 'te hoog' voor een WRC. (1J0 412 331 C)
Dus die van een WRC zijn daadwerkelijk lager, thnx! Ik ga eens proberen uit te zoeken waar het hoogte verschil dan in zit.

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb een setje mooie Buenos Aires / Bluemotion 6C velgen gekocht gisteren. Helaas zaten er geen naafdoppen bij.

Kan iemand mij helpen van het juiste onderdeelnummer van deze naafkappen die horen op de Buenos Aires?

Bedankt alvast!

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!