Frans_WL
Bekend lid
Weet waar je aan begint. Er zijn bedrijven die dit heel goed kunnen. Het scheelt je een hoop stress en gedoe.Dat ga ik zeker doen thanks
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet waar je aan begint. Er zijn bedrijven die dit heel goed kunnen. Het scheelt je een hoop stress en gedoe.Dat ga ik zeker doen thanks
Weet het niet voor 100% zeker maar dacht de Nio ET9.Byd zeker
Heb je een adres? Dan informeer ik even. En anders zelf doen. Met geduld en gezond verstand moet het lukken.Weet waar je aan begint. Er zijn bedrijven die dit heel goed kunnen. Het scheelt je een hoop stress en gedoe.
Heb je een adres? Dan informeer ik even. En anders zelf doen.Weet waar je aan begint. Er zijn bedrijven die dit heel goed kunnen. Het scheelt je een hoop stress en gedoe.
Tweedehands zijn ze boven de 100 en vol met vlekjes. En ook die kan zomaar losraken.Een andere hemel kopen lijkt mij een stuk makkelijker.
Heb je een adres? Dan informeer ik even. En anders zelf doen.
Tweedehands zijn ze boven de 100 en vol met vlekjes. En ook die kan zomaar losraken.
Een zwarte hemel kan je ook direct doenHeb je een adres? Dan informeer ik even. En anders zelf doen.
Tweedehands zijn ze boven de 100 en vol met vlekjes. En ook die kan zomaar losraken.
Thanks ga idd even googlen
Dit is er zomaar 1 die ik online vond, er zijn er vast wel in jou buurt te vinden.
Ikzelf heb er helemaal geen ervaring mee omdat ik normaal gesproken alleen maar vrij nieuwe auto's heb gereden. Mijn BMW was al gedaan voordat ik hem kocht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.