Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb hem gevonden ja, zit helemaal rechts onderin bij de radiator. Word nog een hele toer die te wisselen. Ik heb reeds een andere. Misschien eerst eens kijken of ik die aan kan sluiten zonder oude eraf te halen. Is nog steeds een gok of relais de oorzaak is.het relais zit aan de linker onderste chassisbalk, onder de accu
Bericht in onderwerp 'Black & White 1.2 TSI 6C First Edition' https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/black-white-1-2-tsi-6c-first-edition.9015/post-154508Beste leden,
Is er iemand hier die misschien een foto van zijn schokdemper bij de motorkap een foto wil sturen. Dat ik een idee heb hoe lang dat de schroefdraad van de demper moet zijn.
Inderdaad de schroefdraad waar de plastic kom op zit.Bericht in onderwerp 'Black & White 1.2 TSI 6C First Edition' https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/black-white-1-2-tsi-6c-first-edition.9015/post-154508
Succes!
Of bedoel je echt het schroefdraad waar die plastic kom op gedraaid zit?
Had een ander relais aangesloten maar nog steeds niks. Alles weer terug gebouwd en besloten dat garage er maar naar moet kijken. Doe ik nog even een korte check van de zekeringen...... jawel defecte 5A fuse 25 in de houder. Dan zal relais alsnog wel sluiting veroorzaken. Maar die mag garage fixen. Daar kom ik niet bij zonder een brug.Heb hem gevonden ja, zit helemaal rechts onderin bij de radiator. Word nog een hele toer die te wisselen. Ik heb reeds een andere. Misschien eerst eens kijken of ik die aan kan sluiten zonder oude eraf te halen. Is nog steeds een gok of relais de oorzaak is.
Klapt de zekering er dan ook uit met die nieuwe relais?Had een ander relais aangesloten maar nog steeds niks. Alles weer terug gebouwd en besloten dat garage er maar naar moet kijken. Doe ik nog even een korte check van de zekeringen...... jawel defecte 5A fuse 25 in de houder. Dan zal relais alsnog wel sluiting veroorzaken. Maar die mag garage fixen. Daar kom ik niet bij zonder een brug.
Dat draad is ongeveer een cm langInderdaad de schroefdraad waar de plastic kom op zit.
Groetjes
Dat draad is ongeveer een cm lang
Nou het is gelukt. Fan module was de oorzaak. Zekering erin en andere fan module erop en ik had weer koude lucht. Lekker hoor. Maar ik kan je vertellen dat het uitwisselen van die module een drama is als je geen brug ter beschikking heb. Je kan er echt heel klote bij dan. En je moet met zijn tweeën zijn. En heel veel geduld. En het loshalen van die connectors kan ook een uitdaging zijn..Nou dat wil ik nog proberen maar moet eerst zekeringen regelen
Dat is die ook ongeveer. Alleen dat plastic kapje wil er niet lekker op klikken. Zit was losjes. Enig idee waarom?Dat draad is ongeveer een cm lang
Op de kogel? Zit het klemplaatje wel om de kunststof kom?Dat is die ook ongeveer. Alleen dat plastic kapje wil er niet lekker op klikken. Zit was losjes. Enig idee waarom?
Ik snap niet wat je bedoelt. Ik bedoel op de schroefdraad waar het moertje op zit vanaf de motorkap. En daarop zit een kunstof zwarte kapje. Die zit niet meer zo strak als voorheen.Op de kogel? Zit het klemplaatje wel om de kunststof kom?
Even geen idee, foto misschien?Ik snap niet wat je bedoelt. Ik bedoel op de schroefdraad waar het moertje op zit vanaf de motorkap. En daarop zit een kunstof zwarte kapje. Die zit niet meer zo strak als voorheen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.