Het grote 'Gooi het eruit' topic!

confused.jpg
 
Ja, echter gaat dat mij altijd iets te gemakkelijk in die filmpjes...

Had alles dinsdag al binnen, de lampen zijn inderdaad van TYC.
Lampen passen net niet in de oven...:roll: Heb het geprobeerd zoals die gasten van retrofitlab dat ook doen (Koplamp in doos en verwarmen maar), denk alleen dat ik ze veel warmer moet laten worden want ik kreeg er gisteren helemaal geen beweging in! Heb helaas al een haarscheurtje in het doorzichtige plastic van het wrikken... Ben er gisteren maar mee gestopt want anders sloop ik het gewoon, dat geduld heb ik niet :mrgreen:.

hey Peej,

ik ben ook bezig met het aanpassen van de koplampen. Heb eerder al een jaar gereden met een 2 inch projectors. Nu bezig met het upgraden naar 3 inch bi-xenon met mooie shrouds. Het is moeilijk de koplampen open te krijgen. Orginele hella koplampen krijg je niet open door ze in de oven te plaatsen. Ik heb ze open gekregen met een verfbrander en platte schroevendraaier (40 min per lamp). Nu ben ik bezig om de lampen weer helemaal strak te krijgen.

Evt gaat het open makkelijker bij niet orginele vw lampen. Dit heeft te maken met het soort materiaal dat is gebruikt voor de afdichting. Er wordt Butyl gebruikt of Permaseal. Xenon projector, ballast, lamp - Koplamp database

Succes ermee. In mijn garage staan er 2 foto's van.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Ik heb nog wel een setje G8 projectors liggen bi-xenon 6000k. Zijn geschikt voor h7 en h4 koplampen.

Voor prijzen zie retrofitlab.com of ebay.com voor een heel assortiment aan verschillende soorten projectors lampen en shrouds.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
hey Peej,

ik ben ook bezig met het aanpassen van de koplampen. Heb eerder al een jaar gereden met een 2 inch projectors. Nu bezig met het upgraden naar 3 inch bi-xenon met mooie shrouds. Het is moeilijk de koplampen open te krijgen. Orginele hella koplampen krijg je niet open door ze in de oven te plaatsen. Ik heb ze open gekregen met een verfbrander en platte schroevendraaier (40 min per lamp). Nu ben ik bezig om de lampen weer helemaal strak te krijgen.

Evt gaat het open makkelijker bij niet orginele vw lampen. Dit heeft te maken met het soort materiaal dat is gebruikt voor de afdichting. Er wordt Butyl gebruikt of Permaseal. Xenon projector, ballast, lamp - Koplamp database

Succes ermee. In mijn garage staan er 2 foto's van.

Bedankt voor de info! Valt mij inderdaad tegen de lampen open te krijgen... Neem aan dat jij ook TYC lampen gebruikt?
Ziet er trouwens echt dik uit die nieuwe projectoren!

Ga het proberen zoals jij het hebt gedaan :mrgreen:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!