Het grote 'Gooi het eruit' topic!

pff, raammechanisme passagier kant defect.. gister wilde m'n vriendin raam omlaag doen, ging tot halverwege met herrie en erna wilde raam niet meer omhoog.. gelukkig met aan raam trekken, ging het wel weer dicht.

Word dus ff klote met nieuw raammechanisme
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
Sinds ik de Polo GTI rijd, valt me zo langzamerhand toch wel iets op. Waar ik daarvan voorheen nooit last had, blijven sommigen nu schijnbaar expres uiterst traag inhalen en/of wachten extra lang met naar rechts gaan. Van bumperkleven mijnerzijds is geen sprake; meestal houd ik zelfs via de ACC juist meer afstand dan voorheen. Is dit herkenbaar ?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Sinds ik de Polo GTI rijd, valt me zo langzamerhand toch wel iets op. Waar ik daarvan voorheen nooit last had, blijven sommigen nu schijnbaar expres uiterst traag inhalen en/of wachten extra lang met naar rechts gaan. Van bumperkleven mijnerzijds is geen sprake; meestal houd ik zelfs via de ACC juist meer afstand dan voorheen. Is dit herkenbaar ?
Ja zeker.
Probeer juist altijd die aso gti rukkers een hak te zetten.
Wat een enkels zijn dat.
Geen normale gti rijders zijn er!:mrgreen::mrgreen:
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Rosinfield
Sinds ik de Polo GTI rijd, valt me zo langzamerhand toch wel iets op. Waar ik daarvan voorheen nooit last had, blijven sommigen nu schijnbaar expres uiterst traag inhalen en/of wachten extra lang met naar rechts gaan. Van bumperkleven mijnerzijds is geen sprake; meestal houd ik zelfs via de ACC juist meer afstand dan voorheen. Is dit herkenbaar ?
yep.. idem dito hier ! uiterst irritant.. Ik heb ook dat als ik rustig accelereer, er van die gare gebakkies gaan lopen drukken:sleeping:

Ja zeker.
Probeer juist altijd die aso gti rukkers een hak te zetten.
Wat een enkels zijn dat.
Geen normale gti rijders zijn er!:mrgreen::mrgreen:
hee, wat ken jij mij goed !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
ik zoek een nieuwe interieur filter voor de polo, maar er zijn er zoveel beschikbaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie, voorwaarde is dat er een anti-pollen filter op zit ivm hooikoorts, allerlei andere filters e.d. zoals fijnstof is goed meegenomen, kan iemand me helpen met een interieurfilter waar ze positieve ervaringen mee hebben? met name mensen met hooikoorts
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
ik zoek een nieuwe interieur filter voor de polo, maar er zijn er zoveel beschikbaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie, voorwaarde is dat er een anti-pollen filter op zit ivm hooikoorts, allerlei andere filters e.d. zoals fijnstof is goed meegenomen, kan iemand me helpen met een interieurfilter waar ze positieve ervaringen mee hebben? met name mensen met hooikoorts
:rolleyes:
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
5D5B7696-C399-48EC-9CC1-0ECC7FD90ACB.jpeg
ik zoek een nieuwe interieur filter voor de polo, maar er zijn er zoveel beschikbaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie, voorwaarde is dat er een anti-pollen filter op zit ivm hooikoorts, allerlei andere filters e.d. zoals fijnstof is goed meegenomen, kan iemand me helpen met een interieurfilter waar ze positieve ervaringen mee hebben? met name mensen met hooikoorts

Erg vervelend Dove en toevallig heb ik deze gekocht vandaag omdat ik ook last heb van fcking hooikoorts:eek:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!