Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb OEM LED/Xenon koplampen, ben naar het noorden verhuisd ergens in een dorp. Alles blijft er mooi in, geen last van diefstal meer
Het bestaat dus nog wel plaatsen in Nederland waar je auto “veilig” ?? Ik heb wel een aantal maatregelen maar was benieuwd of er meer mensen waren die dat hadden gedaan.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Klasse 3 alarm. Of hoeft de motorkap niet omhoog om de koplampen te stelen ?
Ik heb zelf geen ervaring met het stelen van de lampen, ook niet dat ze van mij gestolen worden. Wat ik zo lees is een alarm niet echt de investering waard is. Als ik de verhalen zo lees van o.a. De volvo’s gaat t allemaal vrij makkelijk. Was benieuwd of mensen ze misschien op een bepaalde manier goed verankerd hebben aan de auto zelf.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Woon in Rotterdam, polo nu 2 jaar en me xenon koplampen zitten er nog in..
nu moet ik wel zeggen dat hij altijd aan een doorgaande weg staat...

overgens polo zelf tot de max beveiligd..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Wie geloofd er nog in auto beveiliging je kan hem net zo goed gewoon open laten joh, iedereen hier met ze klasse 3 alarm whoehoeee! er worden auto's gejat met klasse 6 alarm en track en trace en nooit meer terug gevonden.. denk je nou echt dat je klasse 3 alarmpje hun ook maar iets uit maakt o_Oo_O
Er worden in duitsland gewoon per merk cursusen gegeven hoe je ze mee neemt, hier bij ons op het golfpark wordt aan de lopende band bij BMW Audi Golf Mercedes ingebroken, zonder alarm, zonder geluid, enige wat over blijft is een hele lege auto zonder stuur, navi, schermen enz enz. en niemand heeft wat gehoord en zo gaat het al jaren. het park is wel netjes maar de bezoekers die er snachts komen niet echt haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Wie geloofd er nog in auto beveiliging je kan hem net zo goed gewoon open laten joh, iedereen hier met ze klasse 3 alarm whoehoeee! er worden auto's gejat met klasse 6 alarm en track en trace en nooit meer terug gevonden.. denk je nou echt dat je klasse 3 alarmpje hun ook maar iets uit maakt o_Oo_O
Er worden in duitsland gewoon per merk cursusen gegeven hoe je ze mee neemt, hier bij ons op het golfpark wordt aan de lopende band bij BMW Audi Golf Mercedes ingebroken, zonder alarm, zonder geluid, enige wat over blijft is een hele lege auto zonder stuur, navi, schermen enz enz. en niemand heeft wat gehoord en zo gaat het al jaren. het park is wel netjes maar de bezoekers die er snachts komen niet echt haha

Ik moest het hoogste klasse alarm hebben wegens verzekering, verders is het enigste leuke aan mn volgsysteem dat ik mn ritten en snelheid kan tracken haha. Het grootste nadeel is dat ik wel eens nachtmerries heb dat de auto niet meer voor de deur staat en ik op mn app zie dat ie bijna de grens over is hahahaha :confused:
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie en VM407
Ik moest het hoogste klasse alarm hebben wegens verzekering, verders is het enigste leuke aan mn volgsysteem dat ik mn ritten en snelheid kan tracken haha. Het grootste nadeel is dat ik wel eens nachtmerries heb dat de auto niet meer voor de deur staat en ik op mn app zie dat ie bijna de grens over is hahahaha :confused:
haha geloof ik graag en natuurlijk met een RS3 ben je zo voorbij de grens.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
Ik moest het hoogste klasse alarm hebben wegens verzekering, verders is het enigste leuke aan mn volgsysteem dat ik mn ritten en snelheid kan tracken haha. Het grootste nadeel is dat ik wel eens nachtmerries heb dat de auto niet meer voor de deur staat en ik op mn app zie dat ie bijna de grens over is hahahaha :confused:
Ja klopt voor verzekering is het ook echt wel noodzakelijk maar voor een dief schrikt zowat niks meer af. ja misschien als je hem verteld dat die ontploft als die de deur probeert open te doen, maar dan heb je er zelf ook zo weinig aan.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!