Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ale binnenkort compleet Vw loos hier! Scirocco wordt verkocht en komt een... Opel in de plaats. Ben ik hier nog welkom? :mrgreen:
Ben werkzaam als verkoper bij Opel en nu kwam onze demo Adam S te koop, (1500km, enkel een collega mee gereden, geen testritten mee geweest) met m'n baas gesproken en goede prijs overeen gekomen.

IMG_20190305_125026 by Ibifa Ho, on Flickr

IMG_20190305_111929 by Ibifa Ho, on Flickr

Op parkeersensoren vooraan na is het een full option, ook het recaro interieur. :hearteyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Welke scirocco had je dan?(foto)
Leuke bak dit man! Tuurlijk blijf je welkom :)
Scirocco by Ibifa Ho, on Flickr

2.0diesel, gechipt naar +- 200 pk en 430nm koppel, droom om mee te rijden maar sinds ik bedrijfswagen heb doet ie maar een 1000km/ maand meer en veel korte ritjes. Niet ideaal met een diesel natuurlijk, gaat echt pijn doen maar heb er toch dik 3 jaar plezier aan gehad.
 
Scirocco by Ibifa Ho, on Flickr

2.0diesel, gechipt naar +- 200 pk en 430nm koppel, droom om mee te rijden maar sinds ik bedrijfswagen heb doet ie maar een 1000km/ maand meer en veel korte ritjes. Niet ideaal met een diesel natuurlijk, gaat echt pijn doen maar heb er toch dik 3 jaar plezier aan gehad.
Poeh. Lekker hoor. Mag ik vragen voor hoeveel die gaat met.welke km?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Scirocco by Ibifa Ho, on Flickr

2.0diesel, gechipt naar +- 200 pk en 430nm koppel, droom om mee te rijden maar sinds ik bedrijfswagen heb doet ie maar een 1000km/ maand meer en veel korte ritjes. Niet ideaal met een diesel natuurlijk, gaat echt pijn doen maar heb er toch dik 3 jaar plezier aan gehad.

Als ik toch eens geld zou hebben. Dit is p0rn..
Vroegah een Scirocco 1.8 16v uit de VS gehad. In 3 maanden op leeg gelopen maar wat een wagen was dat..
Enne sl(opel)s toch niet op een vw (polo) forum, toch?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
Snap het probleem. Van mijn werkgever een Opel Karl gehad voor woon werk verkeer.
Ik hou de Polo er lekker bij :rolleyes: Kan me voorstellen dat het met een diesel wat lastiger word, zoals je al aangeeft, korte stukken enz...

Jammer, want het is zeker een hele brute Scirocco!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!