Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Zoals jullie weten is begin mei mn witte polo gestolen en dit is zn vervanger een ford fiesta ST 1.6 Turbo 182 pk
bcefb5a759ae6126a30675a431471ce0.jpg
9f82df8738c43a58e2673c8593a9efb7.jpg
fd12211278ac7ba1936d92d993d5e985.jpg
Wauw, mooie vervanger!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Vraagje, ik wil mijn remmen een sportiever kleurtje geven ! Maar de vraag is, zitten er remschijven of trommelremmen op? En als iemand dit ooit heeft gedaan, is het te doen?
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Nog 2 vragen:

Hoe stel je hier in op het forum dat je in een topic de nieuwste reacties ziet. En niet dat hij bij de eerste begint die ooit eens in 2016 of nog later is gepost.. En kan je je eigen topic titel die je hebt aan gemaakt veranderen? Op andere fora kan dat wel.. (corsa-drivers)
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Ik bedoelde dit.. Krijg ik eerst berichten van 2013.. in plaats van Nu huidige tijd en jaar. ;P

Naamlogggos 1.jpg
 

Bijlagen

  • Naassssmloos 3.jpg
    Naassssmloos 3.jpg
    45.4 KB · Weergaven: 10
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Bijna nieuwe polo 6c te koop..
Volkswagen Polo 1.2 TSI Erstzulassung 06/2017
Guido heeft het al bekeken na 20 kilometer doh.gif

Volkswagen Polo 1.2 TSI (Blue Motion Technology) als Kleinwagen in Köln


guido maakt wel belachelijk slechte foto's.




Okee top dankje !
Iemand ooit al zijn remschijven en trommels een andere kleur gegeven en hebben jullie tips?
ja, schijven verven is een erg slecht idee. beetje in lijn met invetten tegen roest.

klauwen en trommels is daarintegen geen enkel probleem.
heb ooit mijn klauwtjes gekleurd met een setje van foliatec
https://www.foliatec.com/shop/en/la...er-lacquer/55/brake-caliper-lacquer-set?c=151
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: LoneFalcon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!