Het grote 'Gooi het eruit' topic!

0a75fa6e3bc5e6e8a60165053c5b9052.jpg


Sneeuw.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Hier helemaal niets. :(
Volgens mij hebben mijn winterbanden maar 3x sneeuw gezien tijdens hun leven.

Beste wensen iedereen en dat het maar een probleemloos 2017 mag worden.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Toch een beetje aan het rondneuzen naar een MF stuurtje.. om het in te laten bouwen ben ik 550,- kwijt.. best wel een beetje duur☹️. Weet iemand toevallig nog een adresje waar het goedkoper kan? Of is dit een schappelijke prijs?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Welk stuur heb je op het oog? Polo 6R, Golf 6 of maybe een 6C-stuur?

Inclusief stuur met airbag en inbouw plus inleren is dat wel netjes denk ik. Ik kon gelukkig mijn airbag overzetten en de jongen die mijn oude stuur wilde overkopen wilde 'm dan ook wel demonteren en de nieuwe erop zetten, moest alleen even bij iemand anders de claxon laten inleren en voila :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!