Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik wist niet dat het in Deventer was, het komt al in de buurt ..
Kan niet meer terug ben al getrouwd, en belofte maakt schuld ..
Nu daarom doe ik me best met het huisje verder opknappen, vrouw ook blij.
kan ik weer verder met Project polo ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
608 km op een tank[emoji38]persoonlijk record[emoji23] best knap voor een 1.4 16v met 170k op de teller kon nog 60km rijden volgens de boordcomputer lampje brande ook nog niet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Rijden tot je stilstaat! Dan weet je pas wat je kan halen ;)
Met enige regelmaat ziet mijn dashboard er zo uit:
2015-11-24 10.25.35.jpg

Dan begin ik ook wel een beetje te zweten.
 

Bijlagen

  • 2015-11-24 10.25.35.jpg
    2015-11-24 10.25.35.jpg
    140.2 KB · Weergaven: 34
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Ik wist niet dat het in Deventer was, het komt al in de buurt ..
Deze aflevering was niet in Deventer, zie onderstaande beschrijving van deze aflevering. Meen me ook te herinneren dat Ferdi veel meer tijd in z'n auto stak dan in het klussen aan het huis.

Help, Mijn Man Is Klusser!' Afl. 2
Als Sietske en Ferdi zeven jaar geleden hun woning in Veendam kopen, hebben ze grootse plannen. Toch lukt het Ferdi niet het huis te verbouwen, tot groot ongenoegen van Sietske. Ze wil niets liever dan een tweede kind, maar dat is door de staat van het huis onmogelijk. Tijdens een gesprek blijkt dat Ferdi behoorlijk ongelukkig is in zijn huidige relatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Durban
Rijden tot je stilstaat! Dan weet je pas wat je kan halen ;)
Met enige regelmaat ziet mijn dashboard er zo uit:
2015-11-24 10.25.35.jpg

Dan begin ik ook wel een beetje te zweten.
Heb ooit bij een vorige auto (Skoda Fabia uit 2004) een keer met VCDS het benzineverbruik en de bandenomtrek nauwkeuriger in de BCM gezet. Zodra de te verwachten resterende kilometers op de huidige brandstofvoorraad op de boordcomputer op 0 stond, was mijn benzine op.

Standaard heb je zo'n 50 km speling.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!