Het grote 'Gooi het eruit' topic!

0f9e0c67b1f3b2ac581460af400a2f59.jpg
e9a820d92eb8e01afaa6f58e9ba078ab.jpg
ik twijfel of ik hem laat zitten ofniet wat vinden jullie ja of nee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
nee joh ik heb al drie jaar stickers op de zijkant zitten van onze vakgarage en die zitten nog steeds en op mijn raam zit een sticker van wôrthersee en die zit ook al vanaf 2014 en eerlijk gezegd vind ik de mypolo sticker wel een mooie sticker hoor ik zou hem laten zitten joh, kunnen we je ook altijd herkennen
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
nee joh ik heb al drie jaar stickers op de zijkant zitten van onze vakgarage en die zitten nog steeds en op mijn raam zit een sticker van wôrthersee en die zit ook al vanaf 2014 en eerlijk gezegd vind ik de mypolo sticker wel een mooie sticker hoor ik zou hem laten zitten joh, kunnen we je ook altijd herkennen

Ja dat wel maar vond ze niet echt mooi plakken maar we gaan het zien
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
dat is echt zwaar k*t joh, succes voor degene van wie die is. en hopelijk ben je goed verzekerd.
#wateenziekemensenhieropdezeaardkloot
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Ben wel benieuwd hoe ze beslissen wat ze wel en niet meenemen. Je zou toch zeggen dat je de spiegels en achterlichten ook wel meeneemt als je een volledige auto stript? Beide in enkele seconden los te draaien en ook nog relatief veel waard voor die moeite :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Lijkt me niet dat deze "gevorderde" het jatten en dan zo dom zijn om het om MP te gaan verkopen. Denk eerder dat het de dag erna al ergens richting het oosten is gegaan..
Maar wel bizar dat dit gewoon on opgemerkt is gebeurd, je zou zeggen dat dit wel moet opvallen en een beetje lawaai moet maken.

Snap alleen niet waarom ze de achterklep opener er specifiek uit gehaald hebben, maar dat zal vast wel op de bestellijst hebben gestaano_O
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!