Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vandaag ook een zwarte 6C BlueGT gezien. Blijft wel een mooie auto! Die stond trouwens verkeerd op kenteken.. Hij staat bij RDW geregistreerd met een motor inhoud van 1195 ipv 1395. Type is wel correct. Dit lijkt mij toch niet wenselijk?!
Vreemd! Lijkt mij ook niet de bedoeling! Blijven wel mooie Polo's die BlueGT's inderdaad!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Vandaag de auto gewassen en gepoets enz..
Hier het resultaat:

28d9750c3bcebb34cecf49545b597e4b.jpg
Wat voor velgen zijn dit?
Ik heb toevallig dezelfde gekocht.
Gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Merk type????
Vind het mooie velgen , heb ze ipv de standaard groenland velgen , maar zie er geen merk in staan.
Gr marcel

Deze velgen zijn exclusief voor de Polo 444 Edition.
Velgen zijn gemaakt door MAK en heten MAK Iguan.
In de kleur van de Polo 444 Edition zijn de velgen niet los te bestellen.

In geval van schade aan de 'exclusieve' velg zijn ze volgens mij wel bij de VW dealer te bestellen, maar natuurlijk ook tegen VW dealer prijzen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
10W40 dacht ik. Geproduceerd door Kroon olie. En dat blijf ik ook gebruiken want gratis. :)
Ik nu ook Stick Out Tongue
Van mijn garage eens een bijvulflesje 10W40 gekregen.
Laatst olie gewisseld en er nietsvermoedend 10W40 in gegooid, toen las ik op internet dat VW er 5W30 in gooit.
Geen idee of er nu 5W30 of 10W40 in zat.
Verbruik nu helemaal geen olie meer, voor het wisselen nam hij wel een beetje (kan ook komen doordat de olie er al bijna 2 jaar in zat :oops:)
Rijd nu al weer een tijdje met de nieuwe olie rond en bevalt goed, in de winter geen last gehad van tikkende kleppen.
Er worden geen enorme geperst uit dit blokje en er zit ook geen turbo op dus 10W40 lijkt me prima geschikt Big Grin
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V Blokcode BBY (75pk) 
Hier verbruikt hij ook geen olie. Tijd vergeten te checken maar zie nauwelijks verschil. Wat er in zat toen ik hem kocht weet ik niet maar hij is intussen toch al helemaal ververst.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag proefrit gemaakt (voor een vriend die niet kon) in de BMW 225i aut. (8) 231PK. en de 220i GT aut. (8) 7-zitter 153? PK. Fijne wagens ondanks dat ze voorwielaangedreven zijn. 1e keer dat ik met een moderne adaptieve cruise control (ACC) gereden en dat is wel zo fijn. Zou willen dat het ook op mijn Polo 9N kon maar dat zal wel niet. :(
2015-04-18 14.00.15.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!