Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hoe lang heb jij er over gedaan om die plaatsnaam uit je hoofd te leren? Big Grin

Het leren viel wel mee, maar om het te schrijven met een pen is een heel ander verhaal, ten eerste de kramp die je halverwege in je klauwen krijgt en ten tweede moet je er voor zorgen dat je een reserve pen bij de hand hebt, na drie of vier keer Gasselternijveenschemond is je pen leeg. :mrgreen:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Marco71
Hier ook leuk gesneeuwd, eindelijk. En net op tijd de winterbandjes eronder. Ligt goed op de weg. Alleen had soms wel het gevoel alsof ik in een reuze Slurpie rondreed. Ex-baas kwam met zijn zomerbandjes bijna niet weg, ik had geen enkel probleem. Vandaag hier in de straat een idioot met een BMW 3 aut. Bleef maar gassen met z'n zomersloffen. Hij begreep er helemaal niets van. Heb hem aan het werk gezet om het ijs kapot te maken (dacht dat hij met de schroevendraaier zijn banden zou lek prikken) en daarna reed ik hem behendig de straat op. "Rustig rijden" zei ik tegen hem en wat denk je? Grof slippend reed hij weg.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
met de polo 1.2i 70pk(gechipt naar de volle 80pk) 190km/h gereden, terwijl die op papier maar 167kan. en het ging nog vlot ook Big Grin
met de andere wagen(jetta) ga ik om een ander blok, want huidige heeft meer ziektes dan de gemiddelde prostituee :(

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: Mr.louie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!