Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Zelf heb ik mijn OEM velgen besteld en zelf opgehaald bij een Duitse VW dealer. Dit was nog altijd zo'n € 200,- goedkoper dan de Nederlandse VW dealer, zelfs inclusief reiskosten.
Deze velgen heb ik toen wel bij mijn VW dealer afgegeven, samen met de banden die ik daar door een online bandenhandel heb laten afleveren.
De kosten voor het erom leggen van de banden en de opslag van mijn winterbanden was weinig hoger dan de lokale bandenboer.
Ja, bij de dealer zijn de Mallory velgen nog duurder dan wat ik op internet zie staan. Dat is voor mij niet te doen. Ook is Duitsland te ver van waar ik vandaan kom helaas.
 
Ja, bij de dealer zijn de Mallory velgen nog duurder dan wat ik op internet zie staan. Dat is voor mij niet te doen. Ook is Duitsland te ver van waar ik vandaan kom helaas.

Dick Maassen, Teiledienstmitarbeiter
Autohaus Vortkamp GmbH
Enscheder Str. 313 / 48599 Gronau
Tel.: +49 2562-9336-13 / Fax: +49 2562-9336-14
e-mail: dick.maassen@autohaus-vortkamp.de
www.autohaus-vortkamp.de
www.vortkamp.nl

Bel deze man even, dat is de onderdelen-man van een VW-dealer vlak over de grens. Heel veel van hun klanten komen uit Nederland, zelfs nog van voorbij Utrecht.
Hij kan gewoon Nederlands, dus dat is geen probleem. Verder heb ik ook gehoord dat ze vaak opsturen, zelfs grote pakketten.
Hij kan je in eider geval de hoogte van de Duitse prijs van die velgen geven, die staat daar vast.
 
Dick Maassen, Teiledienstmitarbeiter
Autohaus Vortkamp GmbH
Enscheder Str. 313 / 48599 Gronau
Tel.: +49 2562-9336-13 / Fax: +49 2562-9336-14
e-mail: dick.maassen@autohaus-vortkamp.de
www.autohaus-vortkamp.de
www.vortkamp.nl

Bel deze man even, dat is de onderdelen-man van een VW-dealer vlak over de grens. Heel veel van hun klanten komen uit Nederland, zelfs nog van voorbij Utrecht.
Hij kan gewoon Nederlands, dus dat is geen probleem. Verder heb ik ook gehoord dat ze vaak opsturen, zelfs grote pakketten.
Hij kan je in eider geval de hoogte van de Duitse prijs van die velgen geven, die staat daar vast.
Heb ik toen ook o.a. mijn kachelkleppen laten vervangen. Scheelt een hoop met Nederland.

Dat had ik vorige week ook een uurtje aan de auto gewerkt en de auto op contact laten staan voor een beetje radio en toen wilde ik hem starten maar hij start niet. Toen was de accu dus leeg had ik niet verwacht normaal als je de radio en wat interieur verlichting aan is gaat de accu toch niet zo snel leeg. Dus heb ik hem maar even overgestart met de andere auto.
Vergeet je ventilator niet.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
is er hier iemand wonende in de buurt van enschede?
ik had namelijk zijlijsten(sideskirts) gekocht, maar een achterbumper in de plaats gekregen.
na wat csi research aan een telefoonnr geraakt, en zegt die persoon om ze terug te sturen en dan krijg ik de zijlijsten.
maar ik heb het gevoel dat ik geen lijsten zal zien eenmaal ik de bumper opstuur, dus ik zoek iemand die tussenpersoon wil zijn..
gelieve te pm'en hiervoor

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Vind de Polo 9n 1.4 16v 55kw uit 2003. Een prima auto die lekker rijd, goede en rustige wegligging heeft. Helaas komt er echt geen einde aan de strond waterval van foutmeldingen en kleine problemen. Het is onbetaalbaar om ze bij de dealer te laten fixen. En ze kosten behoorlijk wat vrije tijd ze zelf te maken. Naast dat me climatic zelf doet waar hij zin aan heeft. Het check engine lampje niet meer weg te denken is. Is gisteren de cruisecontrol op mysterieuze wijze gestopt. Groen indicatie lampje brand wel, maar verder niks. Ah ja ondanks alles. Happy met me Polo. Morgen maar weer verder uitzoeken wat het is.
 
Ik heb OEM Bi-xenon koplampen in mijn voertuig zitten.

Enkel heb ik ze achteraf ingebouwd.

Hoogteregeling via dat draaiding in je dashboard werkt dus niet.

Niet dat ik dat erg vind want de lampen staan goed afgesteld.

Ik hoorde dus dat dit APK afkeur is maar als je dat draaiknopje weghaalt, dat het dan wel is toegestaan.

Is het dan voldoende omdat draaiding in mijn dashboard naar binnen te drukken waardoor je m niet meer ziet?
 
Vind de Polo 9n 1.4 16v 55kw uit 2003. Een prima auto die lekker rijd, goede en rustige wegligging heeft. Helaas komt er echt geen einde aan de strond waterval van foutmeldingen en kleine problemen. Het is onbetaalbaar om ze bij de dealer te laten fixen. En ze kosten behoorlijk wat vrije tijd ze zelf te maken. Naast dat me climatic zelf doet waar hij zin aan heeft. Het check engine lampje niet meer weg te denken is. Is gisteren de cruisecontrol op mysterieuze wijze gestopt. Groen indicatie lampje brand wel, maar verder niks. Ah ja ondanks alles. Happy met me Polo. Morgen maar weer verder uitzoeken wat het is.

Als je richting Amsterdam wilt komen dan wil ik hem wel voor je uitlezen. Zo kunnen we eventueel wat fouten vinden en elimineren.
Ik heb OEM Bi-xenon koplampen in mijn voertuig zitten.

Enkel heb ik ze achteraf ingebouwd.

Hoogteregeling via dat draaiding in je dashboard werkt dus niet.

Niet dat ik dat erg vind want de lampen staan goed afgesteld.

Ik hoorde dus dat dit APK afkeur is maar als je dat draaiknopje weghaalt, dat het dan wel is toegestaan.

Is het dan voldoende omdat draaiding in mijn dashboard naar binnen te drukken waardoor je m niet meer ziet?

Gewoon erin laten en pas eruit halen als je een steekproef krijgt. Tenminste zo had ik dat afgesproken bij de Seat dealer bij mijn vorige APK keuring Stick Out Tongue.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Gewoon erin laten en pas eruit halen als je een steekproef krijgt. Tenminste zo had ik dat afgesproken bij de Seat dealer bij mijn vorige APK keuring Stick Out Tongue.

Dat draaiding eruit halen of de koplampen?

Ik heb geen andere koplampen namelijk.

Wil eerst kijken of het zo opgelost kan worden.

Anders moet ik weer een setje koplampen halen en mijn koplampen gaan demonteren en weer afstellen en bla Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!