Het grote 'Gooi het eruit' topic!

als je de bekleding van de kofferbak eruit trekt (waar normaal de gevaren 3-hoek zit) kun je het rubber zien waar de kenteken verlichting naar buiten gaat.

als je een beetje handig bent kun je daar nog wel een kabel bij in drukken. zo loopt mijn trekhaak kabelboom ook naar buiten.
met een beetje geluk hoeft je bumper er dan niet af.

tip: gebruik een vervormbare kabel (bijv koperen electriciteits kabel), zo kun je makkelijker 'sturen'.
 
Ik heb hem al van de dag van de release en ik wil echt niet terug naar mijn 5S. Als ik mijn 5S soms vasthoudt dan denk ik echt 'Liep ik hier mee rond' haha. Ik vond de iPhone altijd al klein maar ik vind iOS gewoon goddelijk werken i.c.m Mac os X. Nu eindelijk een goeie formaat.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Gisteren de gelegenheid om eens een rondje te sturen met een 1.4 tsi 180pk in combinatie met dsg (Ibiza Cupra). Dit is toch dezelfde opstelling als de Polo Gti?
Moet eerlijk zeggen als handbak liefhebber... Fantastisch :shock: Had nog nooit met dsg gereden maar dat is mooi speelgoed zeg!
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Zo, gister even een topspeedrun gedaan, toch nog 175 op de teller! Gps had k helaas niet aan. Hij gaat nog relatief snel naar de 160, daarna wordt het lastig. Niet gek voor een 10 jaar oude Polo met 205000 km! (Niet heel goed voor je verbruik, van 1 op 25 naar 1 op 10 :).
 
Gisteren de gelegenheid om eens een rondje te sturen met een 1.4 tsi 180pk in combinatie met dsg (Ibiza Cupra). Dit is toch dezelfde opstelling als de Polo Gti?
Moet eerlijk zeggen als handbak liefhebber... Fantastisch :shock: Had nog nooit met dsg gereden maar dat is mooi speelgoed zeg!
Ligt er volgens mij wel aan welk bouwjaar. De nieuwe Cupra met ACT motor die is even snel als de GTI. Heb je de vorige versie dan moet je de Bocanegra hebben om even snel als een GTI te zijn.

Scheelt elkaar niet veel iig. Zeker leuk speelgoed :lol:
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!