Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Omdat de Polo vertrokken is nog wat spullen te koop:


Bij interesse laat maar weten, prijs komen we wel uit.
Voor de liefhebbers kan ik ook nog een mooie set U LED koplamen te koop aan bieden met 2x een LED pit.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Mijn reismaatje heeft zijn Mustang moeten omruilen voor een Camaro vanwege een lekke band.

Nadat hij 40 minuten met de Camaro heeft gereden heeft hij ook hier een lekke band mee gekregen.

Zijn band is gewoon letterlijk ontploft op de snelweg.

Zo'n groot gat in een band heb ik echt nog nooit gezien.

Hij heeft midden in de nacht op de snelweg moeten slapen wachtend op de takeldienst LOL

Hier de video van de gehele gebeurtenis.

Ik ga helemaal stuk HAHA!


 
Dit is echt pech hebben zeg hij was al niet blij en ook dit nog grrrrr.
Gelukkig wel goed afgelopen dat hij redelijk normaal heeft kunnen stoppen, dit had heeeeel anders kunnen aflopen zeg.

Hopelijk kan hij snel de GT weer ophalen en dit maar gauw vergeten (na een flinke slaapdag).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Dit is echt pech hebben zeg hij was al niet blij en ook dit nog grrrrr.
Gelukkig wel goed afgelopen dat hij redelijk normaal heeft kunnen stoppen, dit had heeeeel anders kunnen aflopen zeg.

Hopelijk kan hij snel de GT weer ophalen en dit maar gauw vergeten (na een flinke slaapdag).
Ja inderdaad. Gelukkig reed hij toen gewoon rustig toen het gebeurde.

Als het overdag was geweest en we zouden samen af en toe het gas open trekken dan had dit echt anders kunnen aflopen.

Ik vraag me ook echt af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik ga er dan ook vanuit dat zijn band waarschijnlijk al een opdonder of iets heeft gehad. Zomaar ontploffen lijkt mij echt heel apart.
 
Altijd trots geweest dat onze 6R 1.2 TSi geen rammelende ketting had..


Ja hoor het begint te komen met 170duizend kilometer‍ hebben andere hier ervaring dat het geluid definitief weggaat na een kettingwissel?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Altijd trots geweest dat onze 6R 1.2 TSi geen rammelende ketting had..


Ja hoor het begint te komen met 170duizend kilometer‍ hebben andere hier ervaring dat het geluid definitief weggaat na een kettingwissel?
Gaat nooit definitief helemaal weg, het blijft een ketting. Ik heb zelf vooral bij het starten verschil gemerkt, van lange ratel voorheen naar nu super kort (bij koude start). Draait nu wel stationair iets rustiger heb ik het idee, maar verschil bij mij was daar niet heel groot, ik had vooral bij starten een flinke ratel.
 
Omdat de Polo vertrokken is nog wat spullen te koop:


Bij interesse laat maar weten, prijs komen we wel uit.
Voor de liefhebbers kan ik ook nog een mooie set U LED koplamen te koop aan bieden met 2x een LED pit.
Zijn het 4 zomerbanden? (Wielen)
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Gaat nooit definitief helemaal weg, het blijft een ketting. Ik heb zelf vooral bij het starten verschil gemerkt, van lange ratel voorheen naar nu super kort (bij koude start). Draait nu wel stationair iets rustiger heb ik het idee, maar verschil bij mij was daar niet heel groot, ik had vooral bij starten een flinke ratel.
Dus je hebt nogsteeds wel een ratel, maar een stuk korter? Bij onze is het nog niet een lange ratel zoals sommige motoren maar maximaal 2 seconden ratelt die even bij echt koude start en bij een start door de dag een keer hoor ik de ratel niet eens een seconde, en dan is het weer muisstil, denk dat ik eens ga uitlezen en kijken hoeveer de nokkenas is verdraaid t.o.v. de krukas.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!