Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Speel nog maar heel soms en dan vooral oudere spellen op de PC.
C&C Red Alert. (hoop dat die ook gaat werken op Win10)
The Sims maar dan vooral om te bouwen. Hoe moeilijker hoe leuker. Het spelen vind ik niet zo leuk. Mijn poppetje gaat vaak :astonished:.
Daarnaast heb ik nog een Wii maar die staat eigenlijk alleen nog maar stof te happen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Importeur Pon op zoek naar Volkswagens die nooit de weg op hadden gemogen


Ja VW is weer lekker bezig
 
Vannacht mij radio gepikt. Geen braakschade, dat is vreemd. Gelukkig ook niks los getrokken. Baal er goed van!
Moet nu weer opzoek naar nieuwe pff
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
ik heb een achteruitrij camera gekocht en binnen inmiddels betreft een flip logo camera, blijkt nog best tricky om de juiste adapter ding te hebben, iemand meer evaring mee?
momenteel heb ik een ronde ching chong adapter ding erop maar vind m wel vaag, voor de misschien net 3 leden die dit hebben, hoe hebben jullie dit gedaan?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!