Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Goede keuze en je hebt zeker gelijk dat je beter een complete Golf GTD kan
kopen als je de opties later moet laten inbouwen. Het blijft wel een flinke uitgave
maar dan heb je ook wel een hele mooie Golf 8.
En je heb nog even de tijd om wat extra centjes te sparen voor je nieuwe aanwinst.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Voor de Golf 7 GTD facelift gaan heeft natuurlijk ook wel wat voordelen. Van alle systemen en onderdelen heb je sowieso al de wat verbeterde versies, mochten hier kinderziektes hebben ingezeten bij de pre-facelift. Bij de Golf 8 en zeker bij de nieuwe modellen denk ik dat er hier en daar nog wel ergens een foutje kan inzitten. En natuurlijk als de mk8 uit is, daalt de prijs van de mk7 een stukje...
 
Voor de Golf 7 GTD facelift gaan heeft natuurlijk ook wel wat voordelen. Van alle systemen en onderdelen heb je sowieso al de wat verbeterde versies, mochten hier kinderziektes hebben ingezeten bij de pre-facelift. Bij de Golf 8 en zeker bij de nieuwe modellen denk ik dat er hier en daar nog wel ergens een foutje kan inzitten. En natuurlijk als de mk8 uit is, daalt de prijs van de mk7 een stukje...

Ik ben iemand die een auto minimaal 8/9 jaar blijft rijden tot hij weer een andere koopt.

Ik heb mijn Polo nu al 7 jaar.

Als ik voor de Golf 7 ga, kan ik er maar 1 jaar van genieten en dan kijk ik weer jaloers naar de Golf 8 rijders.

Ik vind het fijner om een lange tijd een auto te bezitten waar nog geen nieuwere versie van is. Dat erna een facelift komt vind ik niet erg, want met wat andere lampjes en bumpers net zoals wat ik nu met de Polo heb gedaan en ik rij nog mee met de tijd.
 
Morgen naar Duitsland (Viersen), even eruit, hapje eten.
Hoop onderweg goedkope brandstof tegen te komen.
Geen rommel maar in ieder geval goedkoper dan in Nederland want hier stijgt het de laatste tijd veel te snel.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
Net terug van korte afstandje rijden, beetje gasgegeven, zodra turbo opkomt maakt die een schurend geluid.... wat hebben we met deze auto toch, turbo had ietswat speling toen ik laatst keek, dan maar even morgen met open luchtfilter rondje rijden en luisteren of het van de turbo komt(hebben al ervaring met kapotte turbo lagers[emoji848][emoji55])
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
De lagers van de turbo hebben altijd ietwat speling, in verband met warm worden en uitzetten van materiaal. Dan moet die ook nog soepel blijven draaien.
Hoop niet voor jou dat de turbo kapot is
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Moet altijd inderdaad een beetje speling hebben, maar iets teveel kan slopen, zoals bij onze vorige auto met een 1.8 20vt[emoji854]
33d2bb2c5be321e049f89b329ce9fd89.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Vandaag in een Dodge RAM 1500 5.7V8 HEMI crew cab limited op G3 gereden. Automaat(8) met 398PK. Dat wil best wel.
Zit ook verrekte goed in zijn uitrusting.
Gaat mijn neefje zakelijk kopen. Dat scheelt echt een hoop geld. Hij betaald slechts een fractie meer MRB dan ik voor mijn Polo terwijl dat kreng 2.7 ton weegt. :eek: Ik vind het niet eerlijk. :(
Heb hem alvast gecondoleerd met het parkeren. Stick Out Tongue

Dodge RAM 1500 5.7V8 HEMI crewcab Limited aut..jpeg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en VM407
https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/appen-achter-het-stuur-zorgt-voor-duurdere-autoverzekering
Bedankt aan alle auto mobielisten die bellen en appen achter het stuur, en dat zijn er nogal wat als je erop gaat letten.
Mijn premie is ook gestegen zijn er nog meer?

geen dank hhhh

ik vind dat appen op de telefoon echt shit in de auto.
Daarom heb ik nu whatsapp op de android auto radio staan..

komt toch op hetzelfde neer? je focus ligt niet op de weg maar op je radio...
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
correct, maar verzamel geen boetes meer......

gelukkig kan ik met een toetsenbordje op het stuur blind typen.




maar alle gekheid op een stokkie, was als test.
haat bellen en typen in de auto. lekker een muziekje aan en je focussen op wat belangrijk is is meer mijn stijl
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!