Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Dan ga ik toch voor de AUDI A1 1.4 TFSI 185PK PRO LINE S
Je pakte alleen de 140 pk eruit dus zal de rest wel goed zijn.
Nog 2 broodtrommeltjes en we weten het:mrgreen:

Maar het is groter dan een A1...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Manne
denk zoiets

Audi-Q7-Limousine.jpg
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
sws SQ5 DIEZEL of SQ7.

Kleiner dan (S)Q5.

En... morgen is niet meer zeker, er is grote kans dat het nog lukt anders wachten op de gegevens van RDW en daarna pas platen kunnen maken :(
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Het kan zijn dat ik het gemist heb, maar heb je jouw polo erop ingeruild? Zo ja, met de wrc wielen?

Ik ga de Polo verkopen incl. WRC set. Wel voor een meerprijs van € 1000,00 - als de koper dat niet wilt koop ik even een setje Groenland en verkoop ik 'm daar op en gaat de WRC set los op Marktplaats vanaf € 1000,00.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Heel erg balen, de verkopen heeft de post van RDW nog niet binnen gehad afgelopen Dinsdag... Dus er was kans dat het vandaag binnen kwam en ik alsnog kon ophalen maar helaas weer niets. Misschien morgen, maar dan ben ik niet beschikbaar dus ik hoop Vrijdag ochtend...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Kent iemand een creatieve oplossing om je telefoon draadloos op te laden in de auto? (zoals bij de AW)
Ik zou hem graag in het bakje op het dashboard willen en dan zo dat hij laad terwijl ik b.v. navigeer. Maar helaas, dan moet het schuin ingebouwd worden want anders maakt het geen contact. En dat gaat hem niet worden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!