Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vandaag een zwarte dag uit mijn leven...

Ben op 12 augustus gestart met mijn trip naar zuid spanje waar we vandaag zouden verblijven in het centrum van Barcelona..

Na al deze ellende in Barca toch maar besloten direct naar de eindbestemming te reizen van onze vakantie naar Alicante wij waren in het zwembad 2km verwijderd van het incident en besloten voor dat we iets wisten om ergens in de stad wat te eten na +- 5 minuten lopen naar de auto trof ik mijn auto aan met een ingeslagen achterruit tegelijke tijd kregen wij van het thuisfront te horen of wij oke waren wij wisten toen nog niets over wat er gebeurd was wel hoorden en zagen wij overal ambulance en politie rijden

Na veel telefoontjes met de anwb, carglass, verzekering etc te horen gekregen dat ik in Alicante maandag bij Carglass terecht kan en voor nu even met folie het raam dicht gemaakt als nood oplossing. Omdat wij rekening moesten houden om zsm uit Barcelona weg te moeten gaan, aangifte doen en een plek om te eten buiten de stad leek er in het eerste opzicht niks gestolen te zijn.

Na het eten en het noodruitje gefixt te hebben kwamen we er achter dat er wel degelijk spullen zijn gejat

O.a mijn rugzak met mijn 2 weken oude macbook pro, gloednieuwe gopro, gloednieuwe beats by dre koptelefoon, toebehoren, kabeltjes etc. En een cadeau voor kijn vriendin van zeer emotionele waarde zaten in deze tas ook is een skateboard van de vriend waarmee ik op vakantie ben gestolen en nog een tas met kleding....

Uiteindelijk na veel mentale klappen onderweg naar Alicante toch besloten om onderweg een hotel te boeken om even tot rust te komen.

Morgen aangiften doen omdat alle politie agenten uitgerukt waren naar het incident dus dit vandaag niet mogenlijk was en hopenlijk maandag een nieuwe ruit.

Auto staat nu hopenlijk veilig in een garage onder het hotel beetje "onopvallend"

Reacties van 'waarom neem je je waardevollen spullen niet mee' hoefnik niet aangezien je bij een zwembad ook geen overzicht heb op je tas..

dbf1383a0192c395d49c89ad15571061.jpg
04f3c42517aeb81f783565057d3ff149.jpg
60eae4baa4d5a9cce9d2be8485a690ab.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Das balen, hoop dat alles goed geregeld is/wordt.
Volgende keer waardevolle spullen in de kofferbak (uit het zicht) leggen?

Heb woensdagavond mijn auto geparkeerd. Stapte vrijdagmiddag in en zag dat de pass. ruit half open stond.
Heel raar want ik ben altijd heel nauwkeurig op dat gebied.
Dacht even nog dat het weer wat met het kabeltje te maken had maar ruit ging weer omhoog.
Dus lijkt er echt op dat ik zelf zo stom ben geweest.
Gelukkig ligt alles er nog in.

Toch fijn dat de buren/mede-bewoners dan even een melding maken naar mij toe. :mad:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Robin vD
Dit zijn geen leuke verhalen om te horen! Gelukkig zijn jullie niet betrokken bij de incidenten in barca. Geniet van je vakantie, ben dit jaar in calpe op vakantie geweest ligt een 50 km onder alicante.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Thanks jongens ja afhandelingen komen allemaal rond dat is wel zeker. genieten doe ik nu wel op de eindbestemming met vrienden die me fijn hebben opgevangen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
shit.. heftig man... logisch dat je het in de auto laat ipv zwembad, al met al, gelukkig is jullie niets gebeurt in Barca ! Daar kan geen gopro/macbook tegenop toch
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!