Het grote 'Gooi het eruit' topic!

IMG_0168.JPG
Deze wil ik gaan kopen want wil graag een extra sigaretten aansteker in mn auto hebben.
Alleen hoe moet ik deze aansluiten?
Kan ik gewoon een fuse tap gebruiken en dan de stroom van de originele 12v socket gebruiken?
Of kan ik beter een andere zekering pakken?
Waar wil je die gaan plaatsen als ik vragen mag? Is het niet verstandig om een multistekker aan te schaffen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Deze wil ik ergens op mn middenconsole monteren.
Achterin komt nog een originele !
En neem geen ding waar je er 4 in kan doen ofzo vind dat niet zo mooi geen idee waar ik deze dan uberhaupt heel mooi kan weg werken.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Wordt het niet nog eens tijd voor een meeting? Omgeving Eindhoven - 's-Hertogenbosch daar ergens? Of in België zijn jullie natuurlijk ook allemaal welkom :mrgreen:

Organiseer maar zou ik zeggen [emoji12]die regio zou voor mij ideaal zijn. Laatste meeting waar ik bij was dat was in Amersfoort. Toen was er een flinke opkomst, mede doordat @Durban kerstman en sinterklaas speelde denk ik [emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Organiseer maar zou ik zeggen [emoji12]die regio zou voor mij ideaal zijn. Laatste meeting waar ik bij was dat was in Amersfoort. Toen was er een flinke opkomst, mede doordat @Durban kerstman en sinterklaas speelde denk ik [emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vroeger toen ik een corrado had ging ik regelmatig naar meetings de mac in veldhoven.[emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Over twee weken naar de Nürburgring! Gelukkig niet om mijn Slowmotion te racen maar om een festival vast te leggen :)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!