Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Tja, dat weet ik ook niet helemaal.. Is er iemand die hier verduidelijking over kan geven?
Kaarten van 2016 volgens 'goegel'. Wel intressant, zou dat ook naar Belgie verzonden worden via die site? Want in Belgie is het nog altijd 199.. Zit op mijn Scirocco ook nog met kaarten van de jaren stillekes.

Edit: hmm zie dat het in Belgie ondertussen ook naar 139 gezakt is.
 
Van wanneer is de V8 update, welke jaartal? Mn vader rijd nu in een Alhambra '11 sept met een RNS315 met een update uit 2009 ofzo :( Heel veel straten staan er niet in. Echt heel gaar.
Achterop V8 staat Copyright 2015, dus ik schat eind 2015. Kaartleverancier is www.here.com, misschien kun je daar wat vinden.

Dit is de 2e jaar op rij dat de prijs van de (meest recente) kaarten voor de RNS300/310/315 in het voorjaar gereduceerd wordt tot € 99,-
 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Dus misschien rij jij rond met onderdelen van mede forum leden :eek: Ik mis nog een RNS 310, heb jij die toevallig? :mrgreen:
Wel balen.
Behoorlijk balen ja, aangezien ik de complete auto + mods en evt aankoop bedrag kwijt kan raken. De auto is overigs niet direct bij hun gekocht. Aankomende week word de polo opgehaald en dan word ie gecheckt. Ging ong 3 weken duren aangezien er 300 auto's gedaan moeten worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!