Het grote 'Gooi het eruit' topic!

als je geluk hebt, is er voor je telefoon een rootkit beschikbaar. alles-in-1 programmatje. en soms moet je opletten dat je ipv flastboot flash recovery twrp1234.img ./fastboot... doet. die './' is nodig op bv de mac.
no worries, komt wel goed. anders gewoon terug naar stock en een nieuwe dag, nieuwe kansen
En waar kan ik de rootkit vinden?
[emoji14]
 

Bijlagen

  • Screenshot_2015-10-29-20-58-55.png
    Screenshot_2015-10-29-20-58-55.png
    567 KB · Weergaven: 40
  • Screenshot_2015-10-29-20-59-10.png
    Screenshot_2015-10-29-20-59-10.png
    564.3 KB · Weergaven: 42
  • Screenshot_2015-10-29-20-58-24.png
    Screenshot_2015-10-29-20-58-24.png
    345.3 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Vandaag kwam ik een meneer tegen op het werk..
Na een korte gesprek kreeg ik een kaartje van hem..

Het gesprek ging over het remappen van het versnellingsbak van vrachtwagens en ook het aanpassen van softwares zodat deze zuiniger gaan rijden..

Dit doen zij ook voor personen auto's..

Maw doen ze dus chiptuning zeg maar [emoji14]..

Nja ik voeg hierbij een foto van het kaartje en als iemand interesse heeft over hoe of wat kan je contact opnemen..

Ik wou het delen met jullie..

0264327e24b291982b97730a76417ec2.jpg
 
Trouwens, weet iemand of het mogelijk is om een Multi Functioneel Stuurwiel in te bouwen op een Polo 6c? Zover ik weet zit namelijk op dat stuur ook de bediening voor de cruise control, welke bij mij op de hendel aan de linkerzijde zit. Qua radio heb ik een Composition Media (zie link, precies dezelfde)

http://www.volkswagen.co.uk/assets/content/new-cars/480x390_PoloGP_Composition_media.jpg
Ik heb een MF stuur, maar mijn CC zit gewoon op het hendeltje links.
Wel zit de bediening van de boordcomputer op het stuur waar anderen deze op het hendeltje rechts hebben.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Trouwens, weet iemand of het mogelijk is om een Multi Functioneel Stuurwiel in te bouwen op een Polo 6c? Zover ik weet zit namelijk op dat stuur ook de bediening voor de cruise control, welke bij mij op de hendel aan de linkerzijde zit. Qua radio heb ik een Composition Media (zie link, precies dezelfde)

http://www.volkswagen.co.uk/assets/content/new-cars/480x390_PoloGP_Composition_media.jpg
yep zodra ik toestemming krijg van mn vriendin komt in onze 6c ook een MFS
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!