Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ja dat is dan de 6C of een WRC. Geen 6R :(
Misschien toch voor die kleine gaan. Op die site van VW zijn die 6C's ook allemaal van die kleine. Vind ze erg klein (4cm) dan is hij wel weer wat duur...
Oh dan heeft VW dat veranderd. Had het niet gezien dat de 6R inmiddels vervangen is voor 6C schaalmodellen. Waarschijnlijk zijn ze nog wel te bestellen bij de dealer voor de volle prijs. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
Wij gaan vrijdagavond even een kijkje nemen. Ben er nog nooit geweest!
Als official weet jij vast wel welk stuk het meest spectaculair is om te zien? Wat is de place to be? Waar moeten we gaan kijken? :cool:
Tof!
Tis en blijft bijzonder.
Vooral de eerste paar die WRC's gaan belachelijk snel.

Euhm ik kan je de luttenberg(ring) aanraden!
Maar heb ff nagevraagd, en zal t laten weten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
Wij gaan vrijdagavond even een kijkje nemen. Ben er nog nooit geweest!
Als official weet jij vast wel welk stuk het meest spectaculair is om te zien? Wat is de place to be? Waar moeten we gaan kijken? :cool:

Ik kan zo niet bij de plattegronden komen, maar luttenberg ring is dus aanrader en mageleresch is ook leuk!
Verder gewoon zorgen dat je de eerste paar auto's mee pakt :)
Spektakel komt vanzelf!

http://www.hellendoornrally.eu/
 
Ik kan zo niet bij de plattegronden komen, maar luttenberg ring is dus aanrader en mageleresch is ook leuk!
Verder gewoon zorgen dat je de eerste paar auto's mee pakt :)
Spektakel komt vanzelf!

http://www.hellendoornrally.eu/
Luttenberg is het geworden! Ondanks het slechte weer, toch genoten van deze avond! De eerste paar auto's houden het gas er wel op! (Wat zou ik graag één rondje mee willen rijden op de proef... :mrgreen:) En ook nog even de Polo WRC gespot. Wat een schoonheid!image.jpegimage.jpeg image.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid en qwiznx
Gisteren aan het vagcommen geweest..
Ik had een foutmelding(14007) in de groep 01 Engine..
Nu ben ik gaan surfen op internet, maar ik kon niks vinden..
Iemand enig idee wat, het zou kunnen zijn?
Ik merk voor de rest weinig aan het gedrag van de auto, alleen vind ik hem wat langzaam als ik bijv richting de 140km/h wil trappen.. ik heb toch het gevoel dat het voorheen een stuk sneller ging..
 
Gisteren aan het vagcommen geweest..
Ik had een foutmelding(14007) in de groep 01 Engine..
Nu ben ik gaan surfen op internet, maar ik kon niks vinden..
Iemand enig idee wat, het zou kunnen zijn?
Ik merk voor de rest weinig aan het gedrag van de auto, alleen vind ik hem wat langzaam als ik bijv richting de 140km/h wil trappen.. ik heb toch het gevoel dat het voorheen een stuk sneller ging..

foutcodes eindigend op 07 geven aan dat een waarde te laag is (bijvoorbeeld een sensor waarde)
maar waar die fout gevonden is (sensor of iets anders) kan ik er niet uit afleiden
 
foutcodes eindigend op 07 geven aan dat een waarde te laag is (bijvoorbeeld een sensor waarde)
maar waar die fout gevonden is (sensor of iets anders) kan ik er niet uit afleiden
Ik zal ff kijken,of hij terug is gekomen..
Ik gok dat het misschien toch iets met druk of lucht te maken heeft.. zoals ik zei, merk ik dat de teller soms te langzaam omhoog gaat..

Thnx so far!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!