Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Beetje slecht nieuws, zit momenteel te kampen met een burnout. Heb de symptomen zelf niet zien aankomen. En zat vorige week toch wel wat in een diepe put. Ben nu al een tijdje thuis maar probeer mij toch zoveel mogelijk aan de positieve dingen aan te klampen. Ga vandaag nog bougies en filter laten vervangen van de WRC.

Moest ik ff kwijt
Sterkte @eddyfr !! Keep your head up!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
succes man @eddyfr , veel met vrienden optrekken en proberen tot rust te komen in de kop :) dus ik zie je 20 sept op de M&G ! haha

Awel eerlijk gezegd ben ik er al aant denken om te komen. Hangt er vanaf of ik een goeie of slechte dag heb. Typisch aan een burnout, ups and downs. Amersfoort is voor de WRC maar een uurke rijden? Stick Out Tongue

Mijn ups zijn vooral in de late namiddag en avond, heb je mss al gemerkt. Kunnen we geen meeting at night doen :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Awel eerlijk gezegd ben ik er al aant denken om te komen. Hangt er vanaf of ik een goeie of slechte dag heb. Typisch aan een burnout, ups and downs. Amersfoort is voor de WRC maar een uurke rijden? Stick Out Tongue

Mijn ups zijn vooral in de late namiddag en avond, heb je mss al gemerkt. Kunnen we geen meeting at night doen :)

ah topper hoor !! haha, uurtje ?! zoveel !! haha

Ik stelde in een voor traject al vrijdagavond voor, maar aangezien de meeste hier op het forum dat niet zagen zitten :(
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
gevalletje; van x5 naar lijn5.
Auto is nog niet gekocht, maar morgen ga ik de handtekening zetten.
Gaat om een 1.0 TSI 95PK Bluemotion.
Die R is gewoon moeilijk duur en daar heb ik ondanks ik nog thuis woon, geen zin meer in.
Deze is goed vergelijkbaar met de 1.2 TDI en dat vond ik een prima auto.

Wat een honden trouwens bij Van Mossel Tilburg! Gelijk terug naar m'n eigen Van Mossel dealer in Waalwijk! Niets anders dan lof! Aanrader voor iedereen!
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: starsky en HJV
Net een 125cc 'tje gekocht om wat tussen de files door te rijden. Big Grin volgend jaar als ik 24 wordt voor het onbegrenst moto rijbewijs gaan dat er iets zwaarder kan komen.

8069003f10ee3b796be18f7b47a5d1fa.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en iichel
gevalletje; van x5 naar lijn5.
Auto is nog niet gekocht, maar morgen ga ik de handtekening zetten.
Gaat om een 1.0 TSI 95PK Bluemotion.
Die R is gewoon moeilijk duur en daar heb ik ondanks ik nog thuis woon, geen zin meer in.
Deze is goed vergelijkbaar met de 1.2 TDI en dat vond ik een prima auto.

Wat een honden trouwens bij Van Mossel Tilburg! Gelijk terug naar m'n eigen Van Mossel dealer in Waalwijk! Niets anders dan lof! Aanrader voor iedereen!
Daar komt mijn Polo ook vandaan (Waalwijk) [emoji14]
 
  • Leuk
Waarderingen: SteefaaanSTB
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!