Het grote 'Gooi het eruit' topic!

das balen, nu moet daar de hele tijd tegen aan kijken.
Bedankt @iichel... alles verpest.

Maar ziet dr gaaf uit @R-Vera!
wat zijn de afmetingen?
Haha! Ja bedankt iichel :mrgreen: De mensen die bij mij over de vloer komen zien een auto toch alleen als een vervoersmiddel/ blik om van A naar B te komen. Die zien niet eens dat de kentekenplaat verdwenen is Stick Out Tongue

Afmetingen zijn 60x40. Maar je kan het in bijna ieder formaat krijgen! (herinneringoplinnen.nl). Dit is een print op hoogglans metaal. Een matte afdruk kan ook. En er zijn diverse Photoshop opties!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Die van koster mag je links laten liggen. Bekende terugklokker dus de stand van die auto klopt voor geen ene meter. Geen 1 auto die hij heeft heeft een NAP. Allemaal zonder nap, rara hoe kan dat. Heette voorheen Auto kost. Gewoon links laten liggen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071
Hahaha thnx @Khalid!
Ik kijk net voor de gein op inet en ik schrik me de ****..
Dit zijn maar een paar slechte ervarigen..

bfb2dd7a18905077f1b68cb922543b77.jpg
uploadfromtaptalk1434999475621.png
 
Beste mypolo leden,

Vandaag heb ik een paar onderdelen besteld voor de polo gti 6r met een hoge verwachting kwa eindresultaat.
-supersprint downpipe zonder cat of 200 cells cat een rechte stuk vanaf de turbo naar de uitlaat. ( heb een handgemaakte uitlaat systeem zonder middendemper en een aangepast einddemper.
-cold air intake van volkswagen racing.
-brakemax remschijven+blokken voor en achter.

Wat ik had al stage 1 chip van tunex erin hangen maar na de upgrades ben ik van plan om het te verhogen naar stage 2 motorisch en stage 1 dsg tuning ook word het geremapd zodat ik geen brandende motorlamp krijg wegens het verwijderen van de cat vanaf de turbo.

Hebben mensen hier ervaring met de aanpassingen die ik ga verrichten zo ja kun je a.u.b je ervaringen delen. Ook wil ik graag horen als jullie handige tips of ideen hebben. Elke extra die we kunnen insteken in onze auto is mooi meegenomen natuurlijk als het resultaat met zich mee levert.

Mvg,
 
Volkswagen  Polo gti 6r  1.4 tsi gti 
Beste mypolo leden,

Vandaag heb ik een paar onderdelen besteld voor de polo gti 6r met een hoge verwachting kwa eindresultaat.
-supersprint downpipe zonder cat of 200 cells cat een rechte stuk vanaf de turbo naar de uitlaat. ( heb een handgemaakte uitlaat systeem zonder middendemper en een aangepast einddemper.
-cold air intake van volkswagen racing.
-brakemax remschijven+blokken voor en achter.

Wat ik had al stage 1 chip van tunex erin hangen maar na de upgrades ben ik van plan om het te verhogen naar stage 2 motorisch en stage 1 dsg tuning ook word het geremapd zodat ik geen brandende motorlamp krijg wegens het verwijderen van de cat vanaf de turbo.

Hebben mensen hier ervaring met de aanpassingen die ik ga verrichten zo ja kun je a.u.b je ervaringen delen. Ook wil ik graag horen als jullie handige tips of ideen hebben. Elke extra die we kunnen insteken in onze auto is mooi meegenomen natuurlijk als het resultaat met zich mee levert.

Mvg,
Ik snap dat je blij bent met bovenstaande, maar om dit nu in 3 verschillende topics te melden...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!