Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Als je het doet voor het zicht... Dan ga je er met xenon look (heel wit licht) alleen maar op achteruit. Optimum ligt op 4300k
Philips WhiteVision (naar Philips eigen claim "Xenon effect") is dan ook 4300K. Heb ze er zelf als H7's in zitten en ze geven een stuk meer licht dan de OEM lampen van Osram.
 
Indd, R lamp is om ervoor te zorgen dat je geen strooilicht krijgt.. Zeiden ze.. Dat is dus niet zo.. En naar beneden afstellen was ook geen optie.. Het moet gewoon eruit, anders heb ik een WOK status, ben ik verder van huis..

Nu wil ik andere lampen gaan zetten, maar geen gele halogeen.. Iemand tips?? Cree led ofzo, of white vision van Phillips?
Cree led speciaal voor dimlicht heeft een prima lichtopbrengst maar er komt helaas geen fatsoenlijk lichtbeeld uit in combinatie met reflectorlampen.
Zou aanraden om xenon look halogeen van een bekend merk te kopen. Heb zelf een tijd met xenon look lampen (blauwe coating) van zo`n chinese webshop gereden maar die coating liet dus los IN de koplamp... Heb al die blauwe stukje eruit moeten vissen met een ijzerdraadje en plakband op de punt :confused:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Cree led speciaal voor dimlicht heeft een prima lichtopbrengst maar er komt helaas geen fatsoenlijk lichtbeeld uit in combinatie met reflectorlampen.
Zou aanraden om xenon look halogeen van een bekend merk te kopen. Heb zelf een tijd met xenon look lampen (blauwe coating) van zo`n chinese webshop gereden maar die coating liet dus los IN de koplamp... Heb al die blauwe stukje eruit moeten vissen met een ijzerdraadje en plakband op de punt :confused:
Indd, ik zal ze strax ff bestellen.. En dan bedoel ik de xenonlook lampen..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!