Help needed! Voorbumper lipje

Mikie

Bekend lid
549
380
93
Hey guys!

Weer wat achterlijks meegemaakt. Gisteren reedt ik terug uit lag er blijkbaar een dikke tak.

Rats! Trok zo het lipje onderaan mn (mistlamp) bumper kapot. Iemand enig idee hoe ik deze eraf kan halen?

Is het een klik systeem? Iemand nog een spare over voor de zwarte unilak versie? Stick Out Tongue

cadce57623fef7af630572589f19a731.jpg
 
eh... waarom vraag je mij eerst iets per pb en daarna nog een keer op het forum...? is dat niet een beetje dubbelop?
Zodat je nog een keer het antwoord kan posten en andere het ook kunnne vinden via bijvoorbeeld de zoekfunctie [emoji12] [emoji1]

Jup inderdaad Maik. :)

en het antwoord van jou @iichel was alleen "volgens mij wel" . Maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik hem eraf moet klikken/schroeven.

Ook wilde ik je niet constant lastig vallen met PM's :)
 
Nee, de bumper moet eraf, de lip zit er al een dubbel gevouwen pannenkoek [emoji4]verwerkt in de bumper. Bij het vervangen van mijn beschadigde lip kreeg ik ze niet schadevrij los.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
eh... waarom vraag je mij eerst iets per pb en daarna nog een keer op het forum...? is dat niet een beetje dubbelop?
1
Hey guys!

Weer wat achterlijks meegemaakt. Gisteren reedt ik terug uit lag er blijkbaar een dikke tak.

Rats! Trok zo het lipje onderaan mn (mistlamp) bumper kapot. Iemand enig idee hoe ik deze eraf kan halen?

Is het een klik systeem? Iemand nog een spare over voor de zwarte unilak versie? Stick Out Tongue

cadce57623fef7af630572589f19a731.jpg
Kun je dat lipje eenvoudig eraf halen want mn polo word binnenkort verlaagd met eibach pro dus het lipje moet er af ?
 
Volkswagen  6c  1.4 tdi stage 1 115 pk 290nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!