Help andere instrumenten cluster geprobeerd nu storingen.

Een RossTech limited kabel zit net boven de 200 euro. Hier kan je maximaal 10 chassisnummers in opslaan. Nadat deze limiet is bereikt kan je nog wel nieuwe auto’s uitlezen, maar niet aanpassen.

Een unlimited kabel gaat van de hand voor zo’n 440 euro.

Nog steeds heel veel geld, maar geen 700 euro gelukkig.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
klopt inderdaad van die vin beperking maar als ik er een koop moet hij ook wel volledig vrij zijn, kan altijd zijn dat je een ander er mee wil helpen.

De kabel hoeft niet per see uit nederland te komen, in het buitenland zijn ze gebruikt wel te kopen voor minder.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Inmiddels onderweg naar tuningscentrum lowering Breda.
Hopen dat die het op kunnen lossen.

Word vervold vanavond.


Ik heb ook het zelfde probleem met abs esp en bandenspanning, ik ken jou stress ben ook al langs paar mensen geweest maar niemand is het nog gelukt om het te verhelpen, heb je misschien de nummer van nog ?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
welk nummer bedoel je.
bij mij bleef hij ook pas na een paar keer wissen weg.hij kwam direct terug en toen weer gewist en toen bleef hij echt weg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!