Niekeline
Lid
hey!
het probleem:
Mijn nieuwe oude polo 1.0 uit '93
Heeft geen, stroompunt
waardoor ik dus geen muziek heb en na een paar km ben ik mijn eigen gezang wel beu
En gsm opladen tijdens het rijden, etc, is ook wel echt een must
Nu dacht ik, hoe moeilijk kan het zijn om zelf een usb oplader aan te sluiten..
En hoewel ik gebruik kan maken van het internet, heb ik blijkbaar echt te weinig kennis om überhaupt te weten hoe ik moet zoeken.
Ik bedacht me dat ik gelijk ook nieuwe geluidsinstallatie kon inbouwen maar hiervoor zakt de moed me nu ook in de schoenen.
Is er ergens een tutorial?
want ik vind vanalles voor vanaf je cigaretten aansteker aan ter sluiten, maar die heeft mijn auto dus niet.
ik vrees een beetje dat alles ook anders zal zijn omdat de auto zo oud is.
ik moet dus weten, waar ik de stroom vind, en welke kabels wat zijn zodat ik weet waar ik verbindingen kan maken, DENK IK
Dus als iemand tips, handleidingen, of links naar de juiste topics/sites/video's/..? heeft
ben ik een blij mens
dit is project nummer een!
(vooralsnog)
groetjes!
het probleem:
Mijn nieuwe oude polo 1.0 uit '93
Heeft geen, stroompunt
waardoor ik dus geen muziek heb en na een paar km ben ik mijn eigen gezang wel beu

En gsm opladen tijdens het rijden, etc, is ook wel echt een must
Nu dacht ik, hoe moeilijk kan het zijn om zelf een usb oplader aan te sluiten..
En hoewel ik gebruik kan maken van het internet, heb ik blijkbaar echt te weinig kennis om überhaupt te weten hoe ik moet zoeken.
Ik bedacht me dat ik gelijk ook nieuwe geluidsinstallatie kon inbouwen maar hiervoor zakt de moed me nu ook in de schoenen.
Is er ergens een tutorial?
want ik vind vanalles voor vanaf je cigaretten aansteker aan ter sluiten, maar die heeft mijn auto dus niet.
ik vrees een beetje dat alles ook anders zal zijn omdat de auto zo oud is.
ik moet dus weten, waar ik de stroom vind, en welke kabels wat zijn zodat ik weet waar ik verbindingen kan maken, DENK IK
Dus als iemand tips, handleidingen, of links naar de juiste topics/sites/video's/..? heeft
ben ik een blij mens
dit is project nummer een!
(vooralsnog)
groetjes!
Volkswagen
Polo