Heeft de nieuwste Polo geen CD speler?

Nou, volgens mij ben ik de Perkamentus van het forum als ik jullie allemaal hoor. Maar ik houd niet van MP3 en heb daarom CD's omdat dat gewoon mooier klinkt. Een MP3 bevat nog maar 10% van het originele nummer.

En, ja ook old school ga ik mijn telefoon niet verbinden met de auto. Het zal een generatiekloof zijn. Het wordt morgen de tweede vraag aan de dealer of er wat, en zo ja wat er mogelijk is. Want Spotify is ook niet zo mijn ding.

Anders zal ik toch ook iets moderner moeten gaan worden. Op het internet vind je ook geen VW inbouw CD spelers. Maar goed dat ik met pensioen ben dus tijd zat.

Dank voor alle snelle reacties.
Je kan de CD's (in volle kwaliteit) importeren op een USB en die aansluiten op je MIB systeem. (in de auto)
Dan heb je de volledige CD kwaliteit, zonder grote ombouw met veel kosten.

Dit handigheidje gebruiken wij ook tijdens het draaien/mixen van muziek tijdens optredens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jafo
maar je bent het toch met me eens als we een telefoon verbieden, dat wat je allemaal wel mag net zo gevaarlijk is. omdat je bammetjes rechtsachter op je achterbank liggen je 100 meter zonder voor je te kijken doorrijd en ze pakt en oom agent rijd naast je, je steekt je bammetjes in de lucht, hij nog net niet uit zn helm of raam schreeuwd OHH EETSMAKELIJK!!

tot je die telefoon vast heb dan krijg je hem meteen, ondertussen 350 euro dacht ik zo even uit mn hoofd
Ben het deels met je eens. Telefoons zijn wel de meest voorkomende boosdoener bij heftige verkeersincidenten waar ook doden te betreuren zijn.
Ik doe sowieso niets anders dan muziek mee bléren in de auto. Maar inderdaad, er zijn genoeg andere dingen in de auto die afleidend zijn. Geloof ook best wel dat agenten goed kijken naar wat mensen doen in auto’s.
Onderweg naar vakantie heb ik wel eens een bestuurder gezien die ontzettend druk bezig was met zijn navigatie terwijl hij 80km/h reed op de rechter baan. Daar krijg je ook ongelukken van.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Een mp3 met een bitrate van 320 kbps benadert cdkwaliteit en anders zou je je favoriete cd's kunnen saven als wav files. Dan heb je cd kwaliteit die je kan afspelen via usb.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Vanmorgen de dealer gebeld met de vraag of VW nog iets kan doen om toch een CD speler erin te krijgen. Hij beloofde niets, want uit is uit. Maar dan verder kijkend. Dan zou een SD kaart in 1 van de twee usb ingangen moeten? Om dan toegang te krijgen tot de kaart via de discover media? Dan gelijk de volgende vraag. Welke audio formats lust de Polo? Ik kan wave, flac, aicc converten. Dus dat is het probleem niet. En er zijn al kaartjes van 1 Tb. Dat ga ik niet vol krijgen denk ik. Op mijn Ipod is het niet gelukt tenminste.

Een externe cd speler gaat het niet worden. Ik zag er wat maar dan maar naar SD kaart. Dus loopt nog.

Voel me ineens digibeet.......
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
ik dacht, maar dat weet ik niet zeker en er is vast iemand hier die het weet. maar tot hoeveel gb / tb ondersteund de kaart lezer?
ik dacht dat daar een jaar of 5 geleden een beperking was voor het formaat
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Jafo
Waarom niet gewoon een usb stick en daar je cd's in wav op zetten? Veel handiger dan al die rondslingerende kaartjes en hoesjes.
Ja. Die kant gaat het wel op. Uit een handleiding van 2012 ben ik te weten gekomen dat VW AAC en WMA onderstend. Dat ik oke voor mij. En een maximum van 2 Tb aan SD opslag. Nu is zelfs dat al veel te groot voor mij. In de aanloop ga ik wat muziek op een stick zetten en rij even langs de dealer om te kijken of het werkt. Dan is het probleem uit de wereld.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Vandaag naar de dealer geweest met een sd kaart waarop AAC en WMA muziek staat. De auto zag de kaart gelijk en alleen de WMA bestanden werden zichtbaar en waren af te spelen. Dit issue is dus uit de wereld. Nu nog grote SD kaart kopen, alles converten en op de nieuwe kaart zetten. Super!
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!