Heb weer iets

@Misterkilobyte
Hij heeft het ook. is een UP. TSI.
Is een jaar geleden gepost op Youtube.
ja is prezies het zelfde geluid als die van mij morgen moet ik hem brengen en wordt de plunjer vervongen, maar heb er ook direct bij gezegd als het niet over is wat dan ongeveer de diagnose kan zijn, er is ook iemand die zegd dat het de injectoren zijn en vervongen moet worden? ja zeg het maar?

Volkswagen  Polo AW 
ja is prezies het zelfde geluid als die van mij morgen moet ik hem brengen en wordt de plunjer vervongen, maar heb er ook direct bij gezegd als het niet over is wat dan ongeveer de diagnose kan zijn, er is ook iemand die zegd dat het de injectoren zijn en vervongen moet worden? ja zeg het maar?
Ja precies iedereen zegt wat inderdaad. Maar een goede diagnose is zeker nodig om het oorzaak te achterhalen het zal vast iets goedkoops zijn en vast niet een cruciaal probleem. Anders had je wel storingen of iets. Maar ben benieuwd. Zou je mij morgen kunnen laten weten wat er gezegd is Alvast bedankt.

VW  Polo 
Ja precies iedereen zegt wat inderdaad. Maar een goede diagnose is zeker nodig om het oorzaak te achterhalen het zal vast iets goedkoops zijn en vast niet een cruciaal probleem. Anders had je wel storingen of iets. Maar ben benieuwd. Zou je mij morgen kunnen laten weten wat er gezegd is Alvast bedankt.
zekers doen we dat

Volkswagen  Polo AW 
Iemand die het zelfde probleem had is vandaag naar VW geweest voor diagnose, het schijnt in de hogedrukpomp te zitten. NIET in de plunjer.

VW  Polo 
hier even een update, ze hebben de plunjer en pomp vervongen bij mij, en het is een stuk stiller geworden, je hoord het wel een beetje, maar bij mij is het een stuk minder geworden, deze auto de 1.0 en meerdere hebben allemaal wel wat tikken, omdat de pomp en plunjer aan de voorkant liggen en het inlaatspruitstuk ook waar de injectors in zitten dus een beetje getik hoor je wel, maar die echte op en neer gaan van die ratel die ik had is weg, en het geluid is nu normaal voor de vw 1.0 tsi 95pk, de plunjer van mij heeft ie laten zien was gewoon een beetje op de kop ingesleten heeft 120.000km gezeten, de nokkenas was goed heeft ie een foto van laten zien mooi glad, het is verstandig de plunjer of pomp om de 60.000km te laten vervangen, maar meestal zit het in de plunjer dat metaalachtig geluid wat ik had

Volkswagen  Polo AW 
hier even een update, ze hebben de plunjer en pomp vervongen bij mij, en het is een stuk stiller geworden, je hoord het wel een beetje, maar bij mij is het een stuk minder geworden, deze auto de 1.0 en meerdere hebben allemaal wel wat tikken, omdat de pomp en plunjer aan de voorkant liggen en het inlaatspruitstuk ook waar de injectors in zitten dus een beetje getik hoor je wel, maar die echte op en neer gaan van die ratel die ik had is weg, en het geluid is nu normaal voor de vw 1.0 tsi 95pk, de plunjer van mij heeft ie laten zien was gewoon een beetje op de kop ingesleten heeft 120.000km gezeten, de nokkenas was goed heeft ie een foto van laten zien mooi glad, het is verstandig de plunjer of pomp om de 60.000km te laten vervangen, maar meestal zit het in de plunjer dat metaalachtig geluid wat ik had
Goed om te horen!

Heb het gereedschap ook binnen en ga eerdaags de plunjer bekijken.

Volkswagen  Polo 6C 
Mooi, dan weet ik dat ik mijn hogedrukpomp moet vervangen.

VW  Polo 
welk gereedschap heb je? en waar gekocht als ik in de toekomst het weer is wil vervangen?
Van dat gereedschap wat jullie hier eerder hebben gepost, bij Temu besteld.

Ga de plunjer en nokkenas bekijken, die van mij is niet echt hoorbaar meer ter controle.

Heb ook nog een golf met een 2.0 Tfsi en die hebben een nog veel kwetsbaardere plunjer.
Die houd ik ook goed in de gaten vooral na stage 2.

Volkswagen  Polo 6C 
Is dit geluid helemaal verdwenen?

VW  Polo 
ja dat ritmische tikken is weg (metaalachtig), en de tik heeft ie altijd een beetje natuurlijk, maar die is ook een stuk minder geworden.
Zal in de loop van deze week weer een nieuwe video plaatsen van mijn geluid van de motor
Ja top als je een nieuwe video zou willen plaatsen ben benieuwd hoe het is geworden dan kan ik het vergelijken met die van mij

VW  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!