Misterkilobyte
Actief lid
Ja geef je wel even berichtTop, zou het waarderen als je zou kunnen laten weten of het daarmee is opgelost. met de vervanging van de plunjer of de injector reiniger.
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja geef je wel even berichtTop, zou het waarderen als je zou kunnen laten weten of het daarmee is opgelost. met de vervanging van de plunjer of de injector reiniger.
Kan bevestigen dat het geluid van de plunjer komt, vandaag met een stethoscoop geluisterd en geluid komt inderdaad daar vandaan!Ja geef je wel even bericht![]()
ja we gaan de plunjer vervangen maar mischien is het beter de gehele pomp mischien doet die ook wat dat weet ik niet natuurlijk, maar de pomp is een duur gevalletje die kost zo'n €230 die zet je er zo maar niet even op, de plunjer is besteld en die kost €20 kan het altijd proberenKan bevestigen dat het geluid van de plunjer komt, vandaag met een stethoscoop geluisterd en geluid komt inderdaad daar vandaan!
Nee de pomp ga ik zeker niet vervangen, live doorgemeten pomp is 100% goed volgens de waarden. Plunjer die erin zit maakt het kabaal, besteed niet onnodig veel geld er aan. Vervang de plunjer en je zal vast hartstikke tevreden zijn! Je pomp is in orde anders krijg je direct motorstoringslampje omdat die dan niet meer aan de waarden van de ECU voldoet.ja we gaan de plunjer vervangen maar mischien is het beter de gehele pomp mischien doet die ook wat dat weet ik niet natuurlijk, maar de pomp is een duur gevalletje die kost zo'n €230 die zet je er zo maar niet even op, de plunjer is besteld en die kost €20 kan het altijd proberen
Ik heb het zelfde probleem met het geluid is het bij jou nu opgelost ?Nee de pomp ga ik zeker niet vervangen, live doorgemeten pomp is 100% goed volgens de waarden. Plunjer die erin zit maakt het kabaal, besteed niet onnodig veel geld er aan. Vervang de plunjer en je zal vast hartstikke tevreden zijn! Je pomp is in orde anders krijg je direct motorstoringslampje omdat die dan niet meer aan de waarden van de ECU voldoet.
Nog niets vervangen over week ongeveer. Topic starter gaat ook volgende week het onderdeel vervangen.Ik heb het zelfde probleem met het geluid is het bij jou nu opgelost ?
Ah oke thanks en wat zou de prijs zijn totaal ?Nog niets vervangen over week ongeveer. Topic starter gaat ook volgende week het onderdeel vervangen.
ja wie heeft het nou zo gemaakt, mijn broer sleuteld ook veel met tsi motoren maar heeft dit nog nooit zo gezien, nou ben je weer verdoemd om naar de dealer te gaan het stukje gereedschap zal wel weer nergen te koop zijn, en dan krijg je gauw het berichtje we vernieuwen de gehele pomp met een xxxtal bedrag wat weer helemaal niet hoefdLiep tegen hetzelfde aan en ben er ook niet verder mee gekomen, zal er ook een stuk gereedschap voor moeten halen.
Weet je wel matthijspolo dat de plunjer om de 30.000km moet worden vervangen, staat op elsawin, de garge's zeggen kan geen kwaat maar oficieel moet hij om de 30.000kmLiep tegen hetzelfde aan en ben er ook niet verder mee gekomen, zal er ook een stuk gereedschap voor moeten halen.
hier het gebruikte gereedschap om hem los te krijgen, heeft mijn broer even opgezochtLiep tegen hetzelfde aan en ben er ook niet verder mee gekomen, zal er ook een stuk gereedschap voor moeten halen.
Shit dat is minder. Nu moet je zeker de gereedschap ook weer aanschaffen... Kan het niet met een tang of iets?hier het gebruikte gereedschap om hem los te krijgen, heeft mijn broer even opgezocht
nee is heel weing ruimte, je komt tegen de plasticbehuizing aan van de inlaatspruitsukShit dat is minder. Nu moet je zeker de gereedschap ook weer aanschaffen... Kan het niet met een tang of iets?
Denk dat je deze nodig hebt toch? is 14 / 17 / 19 MM de juiste fitting? https://www.bol.com/nl/nl/p/open-in...tels-14-17-19mm-weber-tools/9300000174404763/nee is heel weing ruimte, je komt tegen de plasticbehuizing aan van de inlaatspruitsuk
ja zo iets maar mag ook weer niet te dik zijnDenk dat je deze nodig hebt toch? is 14 / 17 / 19 MM de juiste fitting? https://www.bol.com/nl/nl/p/open-in...tels-14-17-19mm-weber-tools/9300000174404763/
welk gereedschap heb jij er voor besteld dan ?ja zo iets maar mag ook weer niet te dik zijn
Nog niks, kreeg hem vandaag niet los, ga morgen even vragen bij een goede kennis van me die heeft een echte garage, als die bv zo'n sleutel heeftwelk gereedschap heb jij er voor besteld dan ?
oke ja zou mooi zijn, want gereedschap van bol zou inprincipe ook goed moeten zijn heb ik net gelezen maar wel klote dat die allemaal zo moeilijk vast zit.Nog niks, kreeg hem vandaag niet los, ga morgen even vragen bij een goede kennis van me die heeft een echte garage, als die bv zo'n sleutel heeft
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.