Heb weer iets

Kan bevestigen dat het geluid van de plunjer komt, vandaag met een stethoscoop geluisterd en geluid komt inderdaad daar vandaan!
ja we gaan de plunjer vervangen maar mischien is het beter de gehele pomp mischien doet die ook wat dat weet ik niet natuurlijk, maar de pomp is een duur gevalletje die kost zo'n €230 die zet je er zo maar niet even op, de plunjer is besteld en die kost €20 kan het altijd proberen

Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI 95PK 
ja we gaan de plunjer vervangen maar mischien is het beter de gehele pomp mischien doet die ook wat dat weet ik niet natuurlijk, maar de pomp is een duur gevalletje die kost zo'n €230 die zet je er zo maar niet even op, de plunjer is besteld en die kost €20 kan het altijd proberen
Nee de pomp ga ik zeker niet vervangen, live doorgemeten pomp is 100% goed volgens de waarden. Plunjer die erin zit maakt het kabaal, besteed niet onnodig veel geld er aan. Vervang de plunjer en je zal vast hartstikke tevreden zijn! Je pomp is in orde anders krijg je direct motorstoringslampje omdat die dan niet meer aan de waarden van de ECU voldoet.

VW  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!