Heb ik een rns 310 of 315???

  • Onderwerp starter Deleted member 4363
  • Startdatum
D

Deleted member 4363

Zoals de titel aangeeft.
Ik kan mijn Bluetooth audio afspelen zonder dat de touch aanstaat?? Mijn iPhone ziet in het bt menu vw phone staan.
De 310 heeft toch geen bt ??
Mijn voorkeur gaat uit naar de rns om te bellen. Deze bewaard nl gemiste oproepen etc etc. Dit werkt niet bij de touch adapter.
Iemand een idee?? image.jpgimage.jpg
 
Hi Chris,
Je kan bluetooth activeren op de RNS310. Hiermee vervalt wel de functie van de touch adapter. Ik heb dit ook gedaan, op deze plek heb ik een dock geplaatst voor mijn telefoon. Ik vind de touch adapter een vreselijke uitvinding en gebruik liever A2DP (Bluetooth Audio).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Hi polo-chris,
Wel grappig, maar heb de Touch Adapter er niet uitgesloopt. Zoals je weet krijg je dan een groot gat in je dashboard, wat niet echt bepaald de schoonheidsprijs verdiend. Helaas was er voor mijn toestel (Oneplus One) geen dock voor de Touch Adapter en een universele adapter vind ik niet zo mooi. Ik heb daarom er voor gekozen een eigen dock te kopen en die heb ik met dubbelzijdige tape over de bestaande module heen geplaatst. En je gelooft het of niet, het ziet er nog mooi uit. Heb de bekabeling ook netjes naar de USB in het dashboardkastje getrokken waardoor mijn telefoon ook meet oplaad. Dock is van merk Brodit, kost een boel maar is mooi en sterk spul.

Als je behoefte hebt aan een foto, let me know dan maak ik die even!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!