Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset Blz.18

Re: Hauke, Polo 6R | UPDATES p.14

Oh wel netjes hoe die dat eruit gedremeld heeft...ja TDI zou wel kunnen maar clean vind ik het toch mooier...ach ik hou nu lekker me zwarte BM Grill vind het mooi genoeg zo...
is het een idee om de buitenste lijntjes wit te spuiten ofzo? k
 
Re: Hauke, Polo 6R | UPDATES p.14

@ jimmy: Heb je pm beantwordt.

Hier nog een paar fototjes Stick Out Tongue

FotoA6TOWKSR-1.jpg

FotoFRGAXLYF-1.jpg

FotoWLH6XK63-1.jpg
 
Re: Hauke, Polo 6R | UPDATES p.14

damn ik wil die pilot xenon een keer in real life zien Big Grin Big Grin Big Grin !!! ziet er wel erg futuristic uit man moet gelijk aan TRON denken hahaha als ik die lichten zie
 
Re: Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset

Nee ik heb een ander merkStick Out Tongue
Zien er wel dik uit ja.

Vandaag de auto verlaagd. Hier het resultaat:

FotoOCEIXETV-1.jpg

FotoOQROEIDZ-1.jpg



Nu nog afwachten tot de GTI grill binnen komt.
Dan is de auto helemaal zo als ik m wil hebben Big Grin
 
Re: Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset

Ik heb je gisteren zien rijden in het centrum van Almere (met blonde chick in auto ;)). Ik stond te voet te wachten bij oversteekplek daar bij de kruidvat in het centrum. Je trok wel flink hard op voor zo een bluemotion Stick Out Tongue
De verlaging was mijn broertje en mij ook al opgevallen.
 
Re: Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset

Thanks allemaal.
Achter is ie een heel stuk verlaagd. Denk bijna 10 cm. Voor iets minder.
Het schroefset wat eronder zit is van JOM. Kosten 350 euro.
Veel vrienden van mij rijden met schroefset van JOM. die hebben het mij aangeraden.

Rij comfort gaat wel iets achteruit. Op de normale asfaltwegen merk je er niet zo veel van. Alleen bij mij in de wijk merk je het echt goed.

@sjonniedeluxe: Ja bij passage zeker daarzo? :) IK was ff met dat meisje naar de stad Stick Out Tongue Stick Out Tongue Trok ik hard op? Hahaha. Volgende maand als het goed is nog chippen.

Hopen dat maandag die grill binnen komt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!