Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset Blz.18

Re: Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset

Ja je trok best hard op, ff showen he ;)
Ik vond hem heel gaaf, want ik kwam aanlopen bij de passage en zei tegen mn broer: "kijk dat is mijn polo over een tijdje". Dus je trok wel echt de aandacht. Mijn polo wordt geleased dus kan er niet al te veel mee doen.
 
Re: Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset

HaukePBM zei:
Thanks allemaal.
Achter is ie een heel stuk verlaagd. Denk bijna 10 cm. Voor iets minder.
......

Hee Hauke,
10cm?!....Cool!!!
Lees 10cm = 100mm!!
En ik met mn 15mm af Fabriek...
Wil ook gaan verlagen, heb af fabriek 15mm en rij 18inch'ers maar lijkt nog steeds op stelten! :mrgreen:
 
Re: Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset

Haha ja tog ff showen Big Grin

Weet niet of het precies 100 mm is hoor kan ook 80 ofzo zijn.
Hier een foto van voor en na:

FotoKIHY3N6S-1.jpg

FotoOQROEIDZ-1.jpg


Ja het GTI logo ga ik idd vervangen voor GTD. Logo is al besteld maar denk dat de grill eerder binnen komt.
Kreeg net een mailtje dat ie vandaag verstuurt was dus met een beetje geluk heb ik m morgen in huis.
Tot dat ik het GTD logo binnen heb hou ik nog lekker het GTI logo erop Big Grin

Dus als de grill morgen binnen komt ga ik m meteen monteren en maak ik nieuwe fotos.
En zodra het GTD logo erop zit is de auto helemaal af en doe ik een mooie fotoshoot samen met paar vrienden Big Grin
 
Ik vind die GTi koplampen eerlijk gezegd ook niet zo mooi.
Het was best prijzig. Hoe duur de lampen ongeveer zijn weet je denk ik wel.
Het Xenon + plaatsen was rond de 300 euro toen. Omdat er nog een extra kabel tussen moest met een extra relais ofzo. Dat was tegen een of andere storing.

De grill duurt iets langer dan verwacht omdat die winkel waar ik m besteld heb aan het verhuizen is. Dus ik heb de grill nog steeds niet in huis.

Hier nog een foto van me auto en me motor Stick Out Tongue

FotoPGW3EFC3-1.jpg


Fotos volgen zodra de grill erop zit !
 
ey hauke wanneer gaan we nou die mini meet doen Stick Out Tongue? dat wilde je toch een keer doen voor de bekleding Stick Out Tongue?

maar rijcomfort in de woonwijken zal je wat vaker gaan buikschuiven denk ik ;) Soedje weet daar alles van volgens mij HAHA

trouwens ik vind die velgen echt DIK! zo iets wilde ik graag...
welke type velg was dat ook alweer...zat ook te denken om later zwart met chroom randje te doen Big Grin
 
Velgen natuurlijk eigen keus:

Interaction GT2 Matzwart Hart
[resize=300:2licrb3l]http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/interaction/GT2_Matt_Inox.jpg[/resize:2licrb3l]

Evolution S038 = Hooglans zwart hart
[resize=300:2licrb3l]http://www.velgencenter.nl/gbc/components/com_virtuemart/shop_image/product/ed7ac232dfaeac5adfccd3bbb100f56b.jpg[/resize:2licrb3l]

:mrgreen: laatste heb ik gehad onder mijn Seat
 
Thanks allemaal Big Grin

Ja in de woonwijk zit je idd wel een beetje te stuiteren :mrgreen:
Ja ik wil nog wel een keertje die minimeet doen.
Ik heb de mat zwarte op mijne. De Interaction GT2.

Motor is een Suzuki GSX-R 750 uit 2006 Big Grin

Me Gti grill en GTD logo zijn trouwens gemonteerd.
Had ff een foto snel met me iphone gemaakt.
Ik maak binnenkort duidelijkere foto's.

FotoWXAPP8MW-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!