Hartger's 6R BlueMotion: Voorstellen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 709
  • Startdatum
Re: voorstellen

Heey, bijna hetzelfde als de mijne.. alleen ik heb alle type aanduidingen weg laten halen.. en geen hondenrek ;) en heb je ook climatronic?

ik vind hem super mooi!!!!!

echter snap ik niet dat jij boavista 16" inch heb ik dacht dat ze alleen in 17" waren (ik heb 17")

verder veel plezier met je wagen.. trekt veel bekijks Big Grin

Ernst
 
Hoi Hartger,

Mooie BM heb je! Welkom, ik heb ook een witte besteld. Hoop m met twee weken op te kunnen halen. Vraagje, wat heb jij voor je velgen betaald? Ik zoek mooie zwarte velgen voor winterbanden. En wat kosten die H7 koplampen? Belachelijk dat we die niet standaard hebben, volgens mij hoort dat galon bij de comfort Ine uitvoering. Toch?

Ik hoor het wel van je. Ciao, Guido.
 
Re: voorstellen

Hallo Ernst thnx! ik ben er heel erg blij mee!! nee, ik heb de Climatic (draaiknoppen)
als je kijkt op bm-onderdelen.nl staan ze er wel van 16"... maar er staat look bij dus is misschien niet orgineel ofzo.. maar maakt mij niet uit, wil wel confortabel blijven rijden...

Ysolvis zei:
Heey, bijna hetzelfde als de mijne.. alleen ik heb alle type aanduidingen weg laten halen.. en geen hondenrek ;) en heb je ook climatronic?

ik vind hem super mooi!!!!!

echter snap ik niet dat jij boavista 16" inch heb ik dacht dat ze alleen in 17" waren (ik heb 17")

verder veel plezier met je wagen.. trekt veel bekijks Big Grin

Ernst
 
@ Guido, Dankjewel! Ik weet zeker dat ie van jou straks ook heel mooi is..!! ik heb voor de velgen met de banden 650 betaald.. ik zag laatst nog mooie op marktplaats 17 " waren glimmend zwart, die vind ik ook gaaf . de h7 lampen heb ik bij Winparts besteld iets van 107 per stuk. volgens mij heeft elke 6R h7 behalve de BM. afwachtse ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!