Hartger's 6R BlueMotion: Voorstellen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 709
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 709

Hallo beste Polo bezitters!!

Ik ben Hartger uit Amersfoort en ben als alles helemaal goedloopt over minder dan 2 weken de trotse bezitter van een nieuwe Polo Bluemotion 1.2 TDI 5D in Candywhite. Kan niet wachten!!!!
Het word een comfortline met het Execusive Plus pakket, getinte ramen, bochtenverlichting en een mooi honderek zodat me pup ook veilig meekan!
Pas naar Rijssen geweest en een mooi setje 16" matzwarte :cool: Boavista velgen gekocht voor een mooi prijsje, en ga ik ook geloven aan de Hella H7 koplampen omdat ook ik de voorkeur geef aan meer zicht dan aan iets minder verbruik.
Verder heb ik al veel gelezen over de polo dankzij dit forum en een proefrit gemaakt in Barneveld.
De auto voelt goed aan en weet zeker dat ik er heel veel plezier aan ga beleven, wel ga ik me oude trouwe stationwagen de Astra G uit 2000 wel missen die heeft al meer dan 3 Ton gelopen en is aan vervanging toe... Ik ruil deze namelijk in bij de VW dealer in Amersfoort.

Ik ga jullie op de hoogte houden en natuurlijk post ik de foto's van mijn nieuwe aanwinst! :mrgreen:
 
Re: voorstellen

Wat een welkom!! ik voel me nu al thuis..!! Ik bedoelde eigelijk ook iedereen hoor..heb het aangepast. De beloofde foto's komen er zeker! alleen auto! ;)

@Ger ----> hopen dat ik met de H7 geen problemen krijg zoals ik wel eens gelezen heb op het forum
 
Re: voorstellen

Welkom! En proficiat met de aankoop! Big Grin

Geen foto's van de pup? :( ...
Even over dat hondenrek. Hoe groot is het? En heb je dit van vw zelf besteld of niet?
Ken je er ook één bestellen voor grote honden? Bij deze bedoel ik een volwassen hond zoals een Groenendaeler of Am.Stafford/Berner Sennen?

Mijn vader wilt namenlijk een hond aanschaffen en ik probeer hem te overhalen om één van deze drie te nemen omdat ik er zelf helemaal gek van ben. Alleen ben ik er nu al van bewust dat mijn auto volledig gevuld zal zijn met hond eenmaal hij/zij volwassen zal zijn :lol: ...
Zal hoogst waarschijnlijk zetels plat moeten leggen dan denk ik. Enfin valt nog te bekijken. Zo los in mijn auto zie ik nou ook niet helemaal zitten... Tenzij hij/zij mooi op het dekentje op de achterbank blijft, maar dat zal wel niet :twisted:
 
Re: voorstellen

@Kiaratje

Het honden/afscheidingsrek is orgineel VW voor de polo en sluit de hele achterbak af van zijramen tot hemel tot de bank.
Mij pup is een mechelse herder van 6 jaar (blijft een puppie ;) )
check de foto.. voor de liefhebbers :cool:
je kan natuurlijk ook de achterbank plat leggen of een mat tussen de hoofdsteunen hangen speciaal voor honden, bij Blokker was deze 5 euro ofzo.. maar is bij een 3deurs iets moeilijker.. verder weet ik ook niet of zo'n grote hond (als pup wel) in de auto past...
 
Re: voorstellen

Welkom hier!!!

@pup

Ikzelf heb een golden retriever van 4 jaar (hoe burgelijk ;) ). Ik heb via ZOOPLUS.nl een speciale honden(hangmat) gekocht. IDEAAL!!!
Ik kan niet tegen haren in mijn heilige koets, vandaar de keuze voor die hangmat. Deze beschermt mijn voorstoelen, achterbank en deuren, daarbij is hij ook nog eens vuil en waterafstotend! Dus het hondje reist gezellig mee zonder dat het ten koste gaat van mijn auto :mrgreen: :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: voorstellen

Oooh ideaal... Hoor ik graag, Een groenendaeler en amm stafford zijn even groot als die dat jij hebt... De berner sennen helaas word net iets groter en kloeker :cry: ... Nuja, blij om te horen dat het in ieder geval ook kan om "mijn" toekomstige woef ook veilig en netjes mee te sleuren overal naartoe :twisted: ... Ga er eens voor kijken.
Alvast bedankt!

ps: Tis een erg mooie"pup" :mrgreen:
 
Re: voorstellen

Vandaag de auto opgehaald :cool: :cool: :cool:
hijs fijn!

net even snel een fotootje geschoten met de nokia, nu eerst slapen (nachtdiensten) ik zal snel een paar mooie foto's schieten.
binnenkort ook de h7 lampen even inbouwen en ga me ook eens wagen de automatische achterklep componenten in te bouwen!.... maar eerst eens een dagje vrij zijn :mrgreen:
 
Re: voorstellen

@ Barry,
Ik heb het met de hond er over gehad hij heeft ook wel aan de auto gesnuffelt enzo. Ik ben er nog niet uit waar voor hem het beste is om te liggen. Wel hebben ze bij Pon een orgineel hondenrek ingebouwd wat er zeker heel degelijk in zit. (foto's volgen nog zoals belooft).
De achterbank ligt wel iets voor in de twijfelstrijd, maar dan zou ik wel een iets kleinere mat moeten kopen.
Van achterbak vind ik toch de instap mis iets te hoog maar daar zijn ook weer dingen voor... ik ga nog eens goed de oplossingen bekijken en dan post ik hiervan wat foto's..
 
Re: voorstellen

en nog 3 foto's...

ennn...binnenkort ga ik eens even knutselen met de auto, ik heb led kenteken verlichting besteld op ebay (Lijkt erg op de orginele, er word vermeld dat deze voor canbus geschikt is dus we wachten af...). Verder heb ook ik helaas het probleem met dimlicht en grootlicht.. daar gaan we ook mee stoeien. Ik ben ook aan het rondsnuffelen voor een telefoonhouder.. ik heb er 1 van Brodit maar deze past niet omdat de bluetoothmodule in de weg zit. De andere 2 voor de A-stijl en op het ventilatierooster vind ik niks.. zelfde geldt voor een zuignap of 4 schroeven..... iemand een idee?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!