Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Het hardste wat ik gereden heb met mijn Polo 9n uit 2004 is 180 km/u. Op de standaard velgen nog wel, op de Nederlandse snelweg :hushed:
Sinds ik nieuwe banden en velgen onder de Polo heb, ligt de topsnelheid een 10 km/u lager.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 75 pk benzine 
210 op de teller, toen moest ik los laten. Verder nooit echt de top geprobeerd, zou 220 op de teller moeten zijn vanwege elektronische begrenzing. Met ECU flash i.p.v. externe chip had die eraf gehaald kunnen worden maargoed, zo vaak rij ik niet boven de 200 Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
BlueGT is begrenst op 220, hij kan harder na ECU flash mits begrenzer weggeschreven wordt. Let ook op dat Vmax in 5e versnelling is, niet in 6e.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!